Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
4 | ![]() | 22 | 12 | 5 | 5 | 41 |
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
7 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46637 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
BASSE FD NÅGOT ANNAT skrev:Är det meningen att kortsidan ska bli kvar permanent?
Sutenören skrev:14 av 25 spelare med utgående kontrakt (enligt fotbolltransfers). Dennis Bengtsson, Hampus Nilsson, Denis Kelmendi, Ludvig Johansson, Tobias Karlsson, Per Karlsson, Hampus Svensson, Karl Söderström, Robin Östlind, Mergim Laci, Anton Wede, Dominic Chatto, Kirill Pogrebnyak och Edi Sylisufaj. Vem/vilka anser ni personligen skulle erbjudas ett nytt kontrakt? (Oavsett hur det går i slutändan) Jag skulle säga Hampus, Tobbe, Robin och Edi :)
The Boss Fbg skrev:Så trött jag blir på HN:s bevakning av FFF - eller rättare sagt den obefintliga bevakningen av Hallands enda lag i Allsvenskan :-( Det skrivs spaltmeter och analyser nästan dagligen avseende Varbergs Bois som visserligen leder Superettan men lite borde ju kunna spilla över på FFF tycker man? Eller sparar man på resurserna till innebandysäsongen sätter igång så man kan lägga all fokus på WIC? Inför matchen mot Sundsvall var det visserligen nån av krönikörerna som tyckte till om hur viktigt det var att FFF inte förlorade igen - men inte ett ljud efter matchen + att vi nu har match igen på lördag i ytterligare en måstematch. Troligtvis kommer det att bli mycket folk - varför inte skriva nån lägesrapport om det, så mycket andra lokala nyheter är det väl inte så att inte det ska hinnas med? Några interviuver med nån av spelarna, kolla om det händer nåt på Sillymarknaden eller hur läget är för några av bottenkonkurrenterna - det är bara fantasin som sätter gränser... Jag har haft HN i över 30 år nu för jag vill stödja/stötta lokala aktörer - men jag tycker att de har tappat i kvalitet över huvud taget (inte bara i sportbevakningen) och nu säger jag snart upp den...
Visar 1 till 30 ( av 46637 poster )