Det är ju mycket skönare att sätta vid tv:en och titta, istället för att stoppa in massa HDMI kablar och skit. Men jag tror inte bildkvalitén är bättre på Cmore än på Sopcast, iallafall om Cmore inte sänder på HD. Matte, du som har Cmore, brukar Málagas matcher sändas på HD eller brukar dem typ sändas på Cmore Live 3? :)
Nähepp bara jag som nördar. Men nu på slutet slängde Valencia in lite bättre fotbollsspelare. Feghouli har gått från att se ut som en klumpig division-ettspelare till att se ut som Messi i sin bollbehandling nu de senaste två matcherna. Nä nu har han fått spader den där Matte90 kanske ni tänker. Men nej, det är helt sjukt.
Nån mer än jag som gluttar på Valencia-Atletico? Diego Costa är sannerligen en bra anfallare, inte alls för olik en viss Zlatan Ibrahimovic faktiskt. Som jag ser det delar de två många attribut vad gällande, målfarlighet kraft och temperament. Bra som targetspelare i och med deras överlägsenhet i bollmottagning och styrka. Men det som skiljer dem åt är nog Zlatans teknik kontra Diegos sanslösa "oräddhet". Där 19/20 spelare bara sticker in en fot lite fegt så kommer Diego alltid in med hela kroppen i jävlar 110% fart. Han ser inte ut att tänka på konsekvenserna för fem öre.
Jag avgudar nästan Diego Costa. Värva honom... Nämen det kommer såklart inte hända, men man får drömma såhär lite en trött tisdag.
Måste be om ursäkt för mitt inlägg igår. Jag var arg efter förlusten helt enkelt. Jo, visst erhåller dem en hög nivå, men för att ligga på samma poäng som Barca tycker jag man borde ha bättre spelare.
Caballero-Alfredo vad säger du? Det är svårt att se om du är seriös med ditt inlägg eller inte. Men för utomstående så får du våran del av forumet att se riktigt löjligt ut. Inga bra spelare säger du? Nä du skojar bara med oss va?:)
Har LaLiga-abstinens så jag har sett Valencias match ikväll i och med att jag missade våran. Helvete vad bra de spelar. Och detta är samma spelarmaterial de haft sen tidigare fast med en ny tränare.
Algerien Fegholi gjorde just ett enormt vackert mål. Det måste ni kolla upp på tuben.
Jag gillar inte Atletico. Tycker dem spelar tråkig fotboll. Jag fattar inte hur dem kan ligga tvåa i tabellen. Dem har ju nästan inga bra spelare, bortsett David Villa så klart. Nej, fy sjutton vilket vidrigt lag!
Missade hela matchen pga jobb. Nån måste ju ha sett matchen? Skapade vi ingenting eller? På förhand får väl 0-1 ses som relativt ok resultat mot kanske världens formstarkaste fotbollslag.
Sen finns ju mängder duktiga spelare som får dåligt med speltid och kanske går att köpa om nu Husillos får pengar att spendera..
Javi Garcia, Gaston Ramirez, Monreal, Illori, Sebastian Coates, Martin Caceres, Giovinco, Abel Hernandes, Chicharito, Anderson, är några iaf som spelar utanför Spanien och som inte borde kosta hur mycket som helst eller omöjliga att låna..
En annan kille som kunde vara intressant är en spelare som också vart med i Argentina nyligen och sol vann skytteligan där ifjol med 28 mål eller något i Newells Old boys, Igancio Scocco son flyttade till internacional men inte trivdes alls där och är öppen för Europa igen, 28 år just nu och en väldigt bra målgörare :)
Jag kan inte ett ord spanska men jag hittade den här videon. Den verkar i alla fall vara från året 2013 och den var mycket vacker. Jag får känslan av att 2014 kan bli minst lika vacker, men kanske på sitt eget sätt.
Riktigt skönt vid ca 2.20 då Weligton springer och hämtar Pellegrini i spelartunneln för att ta emot publikens jubel och eufori. Kan 2014 bjuda oss på samma scenario med tysken? I hope so.
http://m.youtube.com/watch?v=LwxZ3sG4TZs
Sosa sägs vara nära ett lån till Atletico Madrid och han ska tydligen ta ett beslut under dagen.. Samtidigt sägs John Guidetti närma sig Malaga enligt brittisk media!
Sosa är långt ifrån en Pawlowski värvning!
Killen har spelar i Argentinas landslag ganska nyligen (har jag för mig) och flytten till oss ska vara för att stärka sina chanser på VM truppen.. har ju vart en av Ukrainska ligans bästa spelare så om han kommer hyfsat billigt är det nog ett fynd
På Transfermark står det att han är värd 5 000 000. Men jag har ingen aning vad utköpsklausulen är.
Både Portillo och Eliseu är väl bättre än han Sosa, eller? Det känns som en à la Pawlowski-värvning om den blir av.
Okej Robban!:)
Om nu City tycker att Hart varit så kass att de vill värva Willy. Vad kommer det kosta engelsmännen? Willy har väl nyligen förlängt sitt kontrakt med oss. Vet någon vad hans utköpsklausul kan tänkas ligga på?