Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Lago skrev:@Conserva Han har precis fått barn, därför missar han matchen!
paniagua skrev:Det må ha varit Gimenez misstag, men det är Simeones taktiks fel att det gick som det gick idag. Det har varit samma visa varje match i ligan där Atletico tagit ledningen. Istället för att gå för ytterligare ett mål och "döda" matchen, lägger man sig på försvar och lämnar över initiativet till motståndarna.
pimpster skrev:Intressant långläsning i länktips om Fran Merida som numer spelar i Huesca. Avd. Vad hände egentligen? “We won the European Super Cup and I was playing regularly, I felt like an important player for a big club, the team I’d supported all my life,“ he remembers. "I played with Aguero, Forlan and De Gea under Quique Sanchez Flores.”
Antonio López skrev:Vad tycker du om Rafael Benítez klagomål angående spelschemat? - Ingenting, jag var fokuserad på vår match mot Valencia. Ibland undrar jag varför journalisterna ens slösar sin tid på denna typ av frågor. Jag får mig dock ett gott skratt varje gång de försöker haha.
Conserva el Calderón! skrev:Skadan (korsbandet) fick han dessutom i sin debut på Calderon om jag inte minns fel?
Cholo es un dios skrev:@Zoran Oj, vad hände efter hans tid som ungdomspelare då? Han måste ju haft en hel del ögon på sig.
Cholo es un dios skrev:På tal om något helt annat: Är det sant att Morata lämnade Atleti vid 14års åldern för att Borja var bättre?
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )