ganska kul detalj att Barcas stjärnglans med hela den internationella eliten av världsfotbollsspelare åkte på däng mot Numancia som hade 11 annonyma Spanjorer på plan, Aupa!!
Jag tycker också vi har för lite inhemska spelare, tycker att man nästa år ska ta och titta på lite inhemska stortalanger.
Jag fick höra av en Mallorca supporter att anledningen till att man lånat ut Jurado och Cleber till ölaget är för att kunna ha smidigare förhandlingar när man ska köpa Moya.
Om det stämmer, så tyder det på att Franco förmodligen försvinner till Argentina eller nåt nästa år, Coupet får turas om i 1 år med Moya, sen går väl fransmannens kontrakt ut, och då kanske man kan ta upp De Gea som andra målvakt bakom Moya, hoppas det blir nåt sånt liknande scenario, men Moya är ändå ung, och det blir en lång väntan för De Gea isåfall, och det vore ganska synd, för jag ser helst De Gea som förstemålvakt i framtiden, nu är jag hypotetiskt, det där med Moya är bara nåt jag hört rykten om, då man var och rykte i han ganska hårt innan man värvade Coupet.
Förresten, vad hände med Benzemas aktier efter EM, han va typ det hetaste som fans i silly season innan EM, alla ville ha han, men sen försvann alla intressen, det kan ju inte bara vara för att han gjorde ett uselt EM? eller är han överskattad?