Jag saknar ord efter gårdagens uppvisning, fotbolls show på hög nivå. Finns 4 namn värda att nämna, först och främst Pepe Murcia, vem fan är han? För en månad sedan skulle det låtit så men han har klättrat upp på top5 tränaren i mina ögon, han är frälsaren, nu fortsätter vi så. Nummer 2 Petrov, vilket jävla guldköp. Den killen är sjuk behöver inte säga mer ni alla såg med egna ögon igår, hoppas på en lång vistelse i Atleti för Petrov. Nummer 3 Fernando Torres, ja vad ska man säga jag höll på att tappa hoppet men nu visar han att han kan lira när det gäller och mot inga mindre än Barcelona, stark match av Torres nu får vi hoppas han håller det uppe. Och så sist men inte minst Maxi, var kanske inte så bra i gårdagens match men vilken lirare han har blivit, hur mycket förtroende fick killen i början på säsongen? Starkt Maxi blir vår nya gullunge. 3 spelare gör dock inte hela laget, alla skötte sig utmärkt inte minst Perea och Franco som såg till att Larsson bara fick ett turmål. 2006 är atletis år, det är nu det vänder, nu vi ska visa vilka vi en gång varit och kommer att vara. Nu kniper vi en europaplats och nästa säsong får Barca och övriga lag passa sig, de rödvita hjältarna är på gång.
Glömde lägga till att 3-1 var en riktigt bra seger TROTS ett antal felaktiga offsideblåsningar som gott och väl kunde resultera i mål, spaniens domare håller den sämsta standarden på mycket länge. Ta in lite engelska domare som iallafall tar uttrycket "hellre fria än fälla" på allvar.
Auuuupa Atleti!