Förbannade domarhelvete, allvarligt? Ganmez utvisad för att hans arm rör en Osasunaspelare i bakhuvudet i en luftduell.
Sånt brukar inte ens bli frispark.
Sånt här ger mig allvarlig huvudvärk.
Sanchez får rycka in nu
Den har genomgående vart rätt bra tycker jag. Men Pamplona-laget har samtidigt haft sina chanser och Willy har fått göra några svettiga räddningar + ett stolpskott som Osasuna haft. 1-1 hade troligtvis varit mer rättvist. Jag tror inte matchen slutat 0-1, båda lagen skapar målchanser, det fortsätter säkert i andra.
Btw hur lång tid är Portillo skadad? Nån som vet?
Det finns vissa matcher idag man kan hoppas går vägen för vår del. Valladolid som jagar oss spelar ju mot Barca idag. Så dom borde ju inte kamma hem nå poäng. Och Granada som är ett av lagen som ligger just ovanför spela mot Villarreal, där kan man ju hoppas på en trea till ubåtarna. Sen ska väl Real Betis kunna vinna nån fler match den här säsongen... Då kan de gärna få bli mot Getafe som är en poäng före oss.
Amrabat känns trygg tycker jag. Skapar en del och är snabb men en 100% avslutare är han inte och det saknas. Jag vill ha in polacken i startelvan, tror han kan bli riktigt bra.
Kollade tabelläget, vid vinst och ALLT annat optimalt KAN vi gå till plats 12 men vid storförlust och allt annat bakåt kan det vara kvalplats nr 18!! Muy importante match! Igen...
Tycker Amrabat började bra mot Sevilla men har därefter sjönkt. Perez är svår och bedöma efter som att han mest har fått hoppa in i matcherna. Dem andra nyförvärven har jag inte märkt av så mycket.
Ja han började bra Morales men han känns som om han snabbt sjönk i kvalité.. Hur tycker ni att de nya från detta januarifönster skött sig hittills? Amrabat mfl..
Otroligt viktig match i helgen nu! En seger känns nästan som ett måste..
Synd. Han var briljant i början. Tycker det har varit ryckigt och ingen klar startelva denna säsong men jag trodde Morales skulle bli en klippa i laget. Hoppas han lyckas i MLS.
Ja vart hade vi varit utan Willy?? Han har vart otrolig hela året!
Eftersom jag inte känner till Rescaldani sen tidigare har jag kollat upp honom på FM och FIFA och ska man gå efter dem så är det en väldigt stor talang, bara hoppas det är sant =)
Det är tur vi har Willy där bak asså. Världsklass på den räddningen.
Men visst vore det kul att få ösa beröm på nån utespelare nån gång också.
Jasi nu såg jag bara 12 min av matchen. Men av dessa 12 min att döma så ska vi vara nöjda med utfallet. Mycket nöjda.