Nae. 0-1. Nästa match kan man väl nästan kräva att få se Hamdaoiu och Cruz på topp! tillsammans. Dom verkar ändå hitta varandra tycker jag. Sen Eliseu från start för bevölen. Pawlowski verkar inte vara riktigt vara sinnesnärvarande, jag skulle inte byta in honom när vi ligger under i fortsättningen. Näe ursch förlust och inte ens ett mål framåt på La Rosaleda. Underkänt Malaga! Willy ska inte måste vara bäst på plan en sån här match.
Först 45 slut, 0-1 till Osasuna. Sett till målchanserna som skapades så ska vi vara väldigt glada att vi bara ligger under med en kasse. Bäst i laget är Willy, Portillo och Antunes.
Nöjd med poängen med tanke på hur matchen utvecklade sig. Otroligt vacker kvittering av Pawlowski!
Tycker att sista kvarten med både Santa Cruz och El Hamdaoui gav mersmak. Skulle vilja se dem starta tillsammans.
Återigen en härlig införtapport!:)
Själv landar jag i svea rike inatt, blir spännande att kika på slutresultatet då man anslutit till kylan igen. Malaga bör ha rimliga chanser att få med sig poäng idag.
Btw Portugals landslag, är det Coentrao från RM som är standard där före Antunes?? Det känns ju inte ens rimligt.
Vi får inte spela Europa League heller. Däremot nästa år kommer vi att få spela någon av turneringarna om vi nu så går dit.
Hoppas att ni går långt CL. Man håller ju självklart på dem spanska lagen. :)
Agirretxe
25 september 2013, 13:06
Hallå :) hur blev det med eran avstängning i CL? Får ni spela EL?
Bra match igår, jag gillar Tissone skarpt.! All lycka till er
Nej absolut inget skönspel direkt. Malaga höjde sig dock under andra halvlek, efter en usel första halvlek.
Bobley var inte något vidare idag. Värderade i vissa lägen sämre än en femåring och blev av med bollen väldigt ofta på mittplan efter meningslösa dribblingar.
Tycker att Darder gör en riktigt bra match, likväl förra. Och Portillo visar återigen varför han är given i startelvan. Roligt att se dem unga ta för sig i Malaga i år!