Så förlösande med segern och El Hamdaouis hattrick senast. Antunes och Gamez var andra utropstecken tycker jag. Ska bli spännande att se hur vi står upp emot La Real i nästa omgång.
PS. Försökte göra inlägg via appen utan framgång? Nån annan som får det att funka? DS.
Och det är väldigt synd om La Real ikväll. Man förlorar med 0-2 trots att man är det bättre laget. De hade 2 bollar i ribban på slutet, bortdömt mål för offside med typ 3cm. Nae, man vill ju att det ska gå bra för de spanska lagen ute u Europa, eller så är det bara jag^^
Isco gör just 0-1 för Real borta mot turkarna, ett riktigt klassmål. Undra när vi får se Malaga i dessa sammanhang nästa gång? Finns ju fan inget bättre än CL.
Jag lägger 1000 kr på Malagas alla matcher. Spelar såklart alltid på Malaga. Men då motståndet är av Barcaklass så ska jag börja spela med handikapp till Malagas favör.
Riktigt trevligt att se detta Malaga spela boll.S Schuster måste vara väldigt stolt. och även viktigt att lämna bottenträsket. Bra för min plånbok också. Jag lägger 1000 kr på alla Malagas matcher nämligen. Nån mer än jag som gör något liknande?
Med fel fot dessutom. Fast man anar väl att grabban är någorlunda tvåfotad efter det där avslutet. Men visst börjar det vara dax för lite byten snart Portillo ut och Pawlowski in tillexempel.
Tycker man ska bygga på Camacho som en av de två defensiva mittfältarna! Där är en spelare som kommer kunna bli en riktig nyckelfigur under fleeeera säsonger för oss :)
Han är nog bäst som offensiv mittfältare men han kan nog spela defensiv med. Han har tidigare också spelat lite på vänsterkanten om jag inte mindes fel.
Tycker också att vi har ett riktigt bra lag, med Duda i spetsen. Gillar också vad jag har fått se från Sanchez och Angeleri i mittbacksträsket. Sen så gör ju Tissone ett grymt jobb på det centrala mittfältet.
Benayoun spelar som offensiv mittfältare snarare än defensiv va? Eller är han mer av en mångsysslare? För visst känns det inte riktigt som att det behövs offensiva mittfältare nu?
Tycker vi har ett bra urval av offensiva mittfältare i truppen redan om jag ska vara ärlig. Snarare att vi behöver då någon som avlastar Tissone/Darder/Camacho. Fast å andra sidan lär Duda spela en del på mitten. Fan det är svårt att hitta en svag punkt i Malaga nu va? Det skulle väl vara att Gamez står utan konkurrens på högerbackplatsen?