Sporting de Gijón - Málaga
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
15 | ![]() | 42 | 14 | 11 | 17 | 53 |
16 | ![]() | 42 | 13 | 14 | 15 | 53 |
17 | ![]() | 42 | 12 | 17 | 13 | 53 |
18 | ![]() | 42 | 13 | 12 | 17 | 51 |
19 | ![]() | 42 | 11 | 12 | 19 | 45 |
TOTALT 5791 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Aupa !!! skrev:Asså? Hoppas innerligt Att dom presenterar han snart:) eller hur tänk en Baptista i hög form.! Hoppas han håller och kommer tillbaka starkare,bättre än någonsin:) aupa!
Robardo skrev:Är det klart med Lugano? På wikipedia har nån tagit sig friheten att skriva att det är klart. Måtte nu Baptista hålla!
Riostlund skrev:Nej jag är också kluven till Wellington, blandar och ger väldigt! Lugano bör vi ta in! Sen i sommar skulle jag vilja dra en raid på Sociedad, Carlos Vela, Antoine Griezmann och Inigo Martinez vill jag hemskt gärna se i Malaga! Onyewu ska definitivt inte spela mer utan där bör man försöka få bort honom istället!
Hola' skrev:Ser verkligen att detta kan bli av: Kubben behöver verkligen en ren avslutare (RSC som toppscorer på 7 ...) Gudetti ÄR en klinisk avslutare, och verkar vara på gång (Scorade redan efter 9 minuter i comebacken i veckan) Hörde ett inofficiellt rykte att dom jagade honom redan efter succén i Holland, han e visst kompis med RSC sen i Man City...
Robardo skrev:Fasen vad kul med lite surr i vårt forum! Håller med om vi behöver stärka upp vårt mittlås. Onyewu håller definitivt inte måttet i mina ögon och Wellington blandar och ger.
Riostlund skrev:Jag tror att det förutom Piazon kommer att bli Diego Lugano från PSG som ska in och hjälpa till i försvaret, en Lugano i form med Demichelis håller en fantastiskt fin klass måste jag säga! John Guidetti vore en dröm, han skulle passa perfekt som avslutare i vårt lag, lägen kommer han att få och framförallt så har han nog ingen annan toppklubb i europas stora ligor där chansen till en startplats är lika stor som här! Lucas Piazon tror jag kan bli väldigt bra! Är det bara denna säsongen vi lånar honom eller gäller det även nästa säsong? Såg att Chelsea fick första tjing på Isco också, kan Piazon komma att ingå i en deal då mån tro?
Robardo skrev:Klart killen ska välja solkusten!
Aupa !!! skrev:Det skulle vara underbart.! Ryser bara av tanken. Jag tror han väljer oss, vem skulle inte? Vi är med bra i alla turneringar och jag ber till gudarna att vi kan vinna någon av dom:)
DaD skrev:Det snacka om Gudetti på lån från City!!!
BatLosChé skrev:Kaká kommer aldrig skriva på för lilla Malaga. Han vill spela Champions League vilket ni är avstängda ifrån och han vill även ha sin lön utbetalad vilket oljearaben inte kan erbjuda.
Pep -vamos Tito! skrev:Kaka i Malaga redan i januari, vad säger ni? Skulle han han inte kunna vara kanon i par med underbarnet Isco? Dessutom vore han en bra förebild för honom. Vad skulle han kosta 15 miljoner? Finns det pengar att hämta från kistan, tror ni? Det hade varit bra att se Kaka i Malaga.
Visar 1 till 30 ( av 5791 poster )