Håller tummarna för er nu! Hoppas ni vinner ikväll!
Riostlund
16 november 2012, 17:02
Någon som vet något mer om hur det går med försäljningen av klubben? Det är otroligt irriterande att sitta med obetalda löner och ett hot från UEFA över sig tycker jag!
Liam //
Mig veterligen är det dåligt med återförsäljare förutom klubben själva. Googlade lite snabbt "buy Malaga jersey" och hittade en del sidor som säljer matchtröjor, men det är förmodligen kopior.
Tjena! Tänkte införskaffa en matchtröja med Joaquín på ryggen. Var är det bäst att beställa i från? Tittade runt lite på malagas sida men frakten verkar bli dyr. Har ni några tips?
Tjena alla Malaga fans !:)
Jag har startat en blogg om enbart La liga.
Förra säsongen gick jag mycket plus när jag oddsade , denna säsongen ska inte gå sämre ! Har följt la liga intensivt i 6 år och nästan aldrig missat en match.
Jag skriver mina tankar/tips varje helg när matcherna ska spelas+ lite smått och gott om händelser om spanska ligan.
Vill ha all hjälp som möjligt om diskutioner om matcherna samt era tips.
Tillsammans kan vi gå +++++ denna säsongen oxå!
Kärlek till alla ! Hoppas vi ses på bloggen 3
Sicken spelare den där Fabrice Olinga är! Är bara 16 år och har redan fått debutera för sitt lag och då gör han mål direkt?
Killen är faktiskt och nu gäller det att inte släppa iväg honom till Real, Barca, eller Arsenal som brukar knyta till sig de duktiga talanger.
Fabrice följs av en ljus framtid, och jag hoppas att han kommer vara en tillgång för er Malaga den här säsongen!
Grattis Malaga för ni har hittat en sådan bra talang! :)
Väl mött ikväll! Må bästa lag vinna.
Bane//
Har sett dig snacka skit om Malaga på andra forum förut, så skippa hyckleriet. När topplagen i ligan diskuterar så ska ni där nere i tabellen vara tysta. Sitt på gården och grilla maränger istället. Dock ska bli kul att se lillebror möta Barcelona ikväll.
Bane
5 oktober 2012, 22:10
Ändrades: 5 oktober 2012, 22:10
Hej Malaga! Är en Madridista som bara vill hälsa och gratulera till en fantastisk starten på säsongen och säga att man njuter av att se är spela. Snälla spräck käften Atletis nolla nu och krossa sen Milan i CL och vinn gruppen!
Vad är det som händer? Satt och kollade på fulstream och fick tyvärr ingen jättebra bild av spelet. Men 3-0! det är otroligt!
Vi överraskar helt klart mest i Europa för tillfället.
Fantastisk match. Fantastisk prestation. Fantastiskt resultat. Vi är obesegrade i CL och ligan och har bara släppt in två mål.
Kommer bli en spännande drabbning mot Atletico på söndag.
Riostlund
4 oktober 2012, 01:07
Fantastiskt fint resultat! Oj alltså vad bra fotboll vi spelar för tillfället!
Hade jag inte väntat mig efter sommarens mindre roliga prat!
Nagy22
4 oktober 2012, 01:03
Fantastisk match, Malaga dominerade på planen och läktaren.
Officiellt: 10 miljoner euro till den spelare i ert lag som bryter Fabregas båda ben när ni möter fuskarna. (Betalning sker via Swedbank).
Sprid ordet.
4-0 yiiiihaa! Riiktigt gött! Ännu en match med mål från Isco och Saviola. Det känns riktigt stabilt det här.
Nu får vi hoppas att närmsta konkurrenterna tappar poäng.