Feyenoord är från Holland och är inte ett topplag i ligan utan ett snäpp under.
Viva Andalucia
1 augusti 2011, 18:39
Hej, jag och ett par polare befinner oss i Andalusien just nu och tänkte gå på Malaga-Sporting Lissabon nu på fredag, men spelar dom på hemmaarenan eller någon annan plan? Och vilken tid börjar den?
Tacksam för svar
Feyenoord är ju ett storlag i Belgien, följer inte belgiska ligan så bra, men hörde från en poolare att det tydligen var Málaga som var det klart bättre laget med stort K. Ser ju verkligen bra ut detta!
Hello!
Någon som kan säga vilka värvningar ni har gjort den här säsongen?
Har inte koll eftersom att ni har värvat så mycket, och bra.
Tacksam för svar.
Ja en färsk Cazorla vore kul att se. Kvittar just nu egentligen, långt kvar tills säsongen börjar och alla bör spelas in så truppen blir så bred som möjligt.
Precis. Det kommer bli riktigt intressant. Nu at vi ju roda och feyenoord kvar i holland så de kanske kan bjuda upp lite. Undrar om cazorla får spela redan ikväll.
Tack för den segern :)) 4 i rad nu, ser bra ut.. Ska bli hyperintressant att se hur pass bra laget klarar sig mot bättre motstånd.. Man kan inte annat än se fram emot säsongen!
Jag fruktar redann premiären mot er! Rätt så säker på att ni kommer vinna den matchen faktist!
Hur skulle Pellegrini formera startevan hos er nu, han har en hel del spelare att välja på nu..
För mig är Malaga defentivt ett hot ii år mot oss och Real