Nu läste jag att Pirlo var klar för Juventus så där sprack det...
Börjar bli lite orolig för Rondon. Hoppas Arsenal bestämmer sig för att passa på honom detta året.
@Kristobal
Köpte min tröja på plats jag med och jag frågade om det gick att få med tryck men de såg mest frågande ut.
Min spanska och deras engelska är begränsad dock...
Ado 1992
11 maj 2011, 17:21
hur många mål har baptista gjort nu under Malaga tiden?
Hur go var inte denna segern? Jag kan inte minnas när Málaga vann fyra raka senast. Nu går det ju så bra att man vågar tippa vinst mot Sporting också. Blir vi klara imorgon? hoppas det.
Måste vara nåt fel på tippningen.
tippar i alla fall 3-1 i matchen
Kan bara instämma med Robban. Och vilken sjuk injektion Baptista varit sedan han kom tillbaka efter skadan. Hela laget har ju lyft sig något enormt och man gör jobbet för varandra.
Mot femte raka!
Nu går det ju äntligen vägen. Baptista har nog dragit med sig en stor portion självförtroende. Spelarmaterial har vi ju för att ligga top fem nästan på. Pellegrini har ju visat att han är kompetent nog att ta hand om ett lag som förväntar sig mer än de får ut. äntligen har vi lite vind under seglen. hoppas det kan gå bra mot Ath Madrid
"Malaga"
26 april 2011, 09:12
Riktigt roligt lag att följa! Får hoppas att de blir ett av de större lagen nu när de fått in skapligt med pengar!
Tjena!
Undrar om någon kan tipsa om en pub, bar, restaurang etc. där Málaga supportrarna samlas inför matcherna och där en RCD Mallorca supporter eventuellt kan vara välkommen?
Vi är några stycken som drar till Málaga i helgen och vill gärna möta andra supportrar från båda lag.
Tacksam för all information och hjälp.
Nicname
10 april 2011, 21:00
Härligt talat ni IDIOT dåliga Malaga IDIOTER kan draa åt helvete fyfan va dåliga ni
är USCH:-(:-(Ni har bästa lag och sen ni inte ens vinner matcher FY FANN IDIOTER
far åt helvete jävlar idioter.............:-(:-(:-(
Rolig och trevlig match igar nar Malaga vann mot Alimeria
Men tycker dommaren borde vara lite mer vaken
Fin arena har ni ocksà
Bra stammning aja lite friukost behovs
fran ett soligt Malaga
Tjo
Jag åker ner till Malaga nästa helg tänkte kolla Malaga vs Almeira
Hur svårt är det att få tag i biljetter?
Tian
15 februari 2011, 18:11
GRYMT managerspel på nätet !
Ge det en chans att skapa ditt alldeles eget fotbollslag, coacha, vinn titlar, bygg upp arena+faciliteter !!
//Tian
http://www.powerplaymanager.com/r259992
SURT? Robban det är ett väldigt milt uttryck! Jag sprang ut och skrek för att det var så jävla typiskt. Min mor som inte är fotbollsintresserad, sade att domaren var betald.