Hallå!
Ska bo utanför Malaga i 5 veckor o då gästar Depor o Mallorca La Rosaleda. Hur gör jag för att få tag i biljetter? Kan jag köpa i entrén?
Vore skitsjyst om ni kunde lägga iväg ett PM då jag inte e inne på ert forum varje dag.
Ciao!
Roteta
14 mars 2009, 16:48
Fan, hade betalat många pesetas för att kunna vara på plats på La Rosaleda imorron.
Tur att jag kan trösta mig med Betis-matchen i maj =)
Adelante, mot CL!
Missade matchen trots att jag var i Madrid i helgen. Inte bra. Men av det jag förstår så var domaren riktigt usel och 13 gula kort plus två röda talar väl sitt tydliga språk.
Kul dock att Salva gjorde sin första match från start på evigheter och att Málaga tog sin första seger på typ nio år i Getafe. Duda är kung och den här säsongen har vi absolut turen på vår sida. All skit vi haft mot oss tidigare jämnar ut sig...
Tack för matchen!
Anser dock att vi förtjänade åtminstone oavgjort...
Brukar inte klaga på domaren, men här stämmer nog Marcas betyg på 3/10. Ni sätter oss i en problematisk situation ;).
Madridista__ /
Jag har en poolare i Forward (Örebro-lag i Div1) som var nere i vintras med Forward och spelade några matcher mot lag som spelar i serien under segundan... Det var ganska jämnt i matcherna, så visst är det helt ok spelare som är där nere.
Men ska man jämföra Allsvenska lag mot Málaga B så får nog Málaga B mest försvara sig... Finns säkert någon annan här inne som har en annan åsikt, så vänta efter fler svar =)
Jag önskar dig lycka till med ditt sökande =)
edit: stavfel
madridista__
3 mars 2009, 02:31
Hej! Har en fråga, hur står sig Málagas B-lag sig jämfört med svenska lag.
Jag ska ner till Spanien och provspela för ett antal klubbar, söker information.
Tack på förhand
Olsén19
1 mars 2009, 23:20
Attans, synd att det inte gick vägen idag...
Är det någon som vet någon sida där de visar Livestream från matcherna i La Liga UTAN betalning och UTAN de sjukt irriterande dåliga linorna? (5 sekunder bra, sedan buffra i 20 sekunder)...
Någon som vet något? =)
MÁLAGA
Såg er match igår...blir allt mer imponerad av ert spel...extra kul då ni har två "Tugas" i laget, mycket bra jobbat :)
Olsén19
22 februari 2009, 22:46
jacooob
det hoppas vi också ;)
jacooob
22 februari 2009, 19:21
hoppas ni får en plats ut i europa :D
mtts
20 februari 2009, 18:15
Liga ID: 195295
Hej! Nu startar den officiella Xpertligan (se länk) endast för Svenska Fans. Vill du representera din klubb? Gå i så fall med i denna liga och försök att vinna ligaguld och Champions League. Liga ID: 195295
första gången jag såg malaga denna säsong
och blev enormt imponerad. wow!!
fantastiskt fart i anfallspelet.
har altid tyckt om luque,duktig spelare,han fick mkt oförtjänad skit i england.
verlkigen kul,,nästa gång jag ser att de visar en malaga match så kommer jag se den .
kul att ni har en egen sida här
saludos
Underbar vändning. Hörde på radio. Vill vara på plats!
sebbaa
7 februari 2009, 13:17
Grattis till landslagsutnämningarna!
Fotbolls_kille
1 februari 2009, 02:01
Fyfan vad dåliga Malaga är speciellt försvaret dem kunde ha vunnit mot Bilbao i lördags men dem tappade
från 2 till 3mål fyfan jag hade tippat på Malaga men
jag förlorade tyvärr:-(:-(Tråkigt annars är dem bra.
Ämne: Ur er senaste artike.... Den allmäna uppfattningen på Costa del Sol är att Jesús Gámez går till Valencia efter säsongens slut men det finns i dagsläget inget mer konkret än just tidningsskriverier och rykten..
Aupa! .Malaga. Aupa!
21 januari 2009, 22:57
Malaga kommer att ta Atletico Madrid men jag hoppast att dem tar uefa cup plats då är det större chans att till exempel duda är kvar och baha men jesus gamez är svårt ..men valencia har inte den bästa ekonomiska resurser just nu men valencia är valencia
Ur er senaste artikel "Ännu en brasse på gång till Málaga" står det;
"...får nog räkna med lite tapp. Bland annat Jesús Gámez till Valencia"
Jag hörde ryktet för X-antal månader sedan, och inget mer...så jag tog det bara som ett "silly rykte"...Berätta gärna lite mer om det finns substans.
Tack!