Hallå min vänner. Jag har en liten fråga; Är i Marbella just nu och tänkte åka och kolla på Malaga-Osasuna på söndag. Det jag undrar är hur det ser ut, rent takmässigt, på stadion? Det lovas hällregn här nere på söndag och ska jag få med min senorita så måste jag garantera henne att hon inte kommer att bli regnvåt under matchen. Finns det något tak över åskådarplats är alltså min fråga.
Hasta luego
Nabil Baha är en av de mest underskattade anfallarna i ligan som jag ser det. Han kanske inte skulle platsa i något av de stora lagen men väl i vilket som helst av de just bakom toppen...
Har sätt några utav era matcher. kan någon förklara hur bra Nabil Baha är. Har han potential att spela i ett större lag eller är Malaga perfekt för honom för han ser onekligen intressant ut!
Förutom missen av back & målvakt vid målet, så spelar ni mycket bra idag...att det sen är en Tuga som gör det otroligt snygga målet gör mig lite extra glad :)
Som vanligt blandar Málaga rena pojklagsmisstag med skönspel men visst är det underbart att se att anfallslustan är tillbaka på Solkusten!
Ligans skönaste lag heter Málaga CF idag och ligans mest intressanta spelare är lätt Jesús Gámez. Blir vi bara av med Arnau i målet så ser det bra som F#n ut!
Detta vinner vi!
REDAKTIONEN//
Snälla visa respekt och stava rätt.
Villarreal inte villareal. okej två: R.
Det är lugnt jag förstår er. till och med Eurosport på direktsändning stavat fel .
men jag ville bara visa det. Man måste bara respektera de gula ubåtarna!
alex99
13 november 2008, 16:53
Nu säljer jag en helt ny Malaga supporter halsduk. Halsduken är ifrån Spanien. Detta är ett måste för en malaga supporter!
Här är lite bilder på halsduken:
http://junsele.com/viewpic.asp?id=96060
http://junsele.com/viewpic.asp?id=96061
http://junsele.com/viewpic.asp?id=96062 (original bevis)
Vid intresse maila mig på alex_@live.se
//alex
Surt att forlora nar man gor tre mal borta mot Real. Men sa ar det mot storlagen, dom far alltid sina mycke tveksamma straffar. Vist var det hands pa wellington men han var helt klart utanfor straffomradet!! Madrids andra straff behover inga komentarer, vilket skamt!!! Och med den stora clownen Arnau i malet som aldrig fangar en boll ar det svart att vinna mot ett av ligans basta lag. Det ar dags for Tapio att ge Gotia chansen.
Pat.
KÖR nu för fan, stänk in 2-3 mål på marängerna och visa vilka som bestämmer!
loriana
2 november 2008, 19:50
”Ja, det var alltså gästerna från Katalonien som var ofina nog att behärska vätan på La Rosaleda bäst.” Japp!...
Med tanke på att det var ganska länge sedan Málaga lyckades med att göra några mål mot Barcelona är jag nöjd med gårdagens blåvita insats...
Ämne: Inte kan ni ju skyll.... Det var ingen som skyllde förlusten på planen eller dylikt. Vi skrev att den var svårspelad och ingen vidare underhållning! Jag råder dig att läsa igenom kommentarerna ordentligt innan du kommer in hit och yttrar dig.
det gick ju inget vidare ikväll.. precis som Pat uttryckte det var nog Arnau svagaste länken ikväll. Planen var ju dyngsur och svårspelad oxå, ingen vidare underhållning för oss som var där, trots 5 gjorda mål. Avgörandet var nog att barca´s tekniska spelare behärskade den blöta planen och omständigheterna bättre än malaga ikväll.
Hoppas wellington och de andra forsvararna kan halla bollen borta fran malet i kvall. Den klart svagaste lanken i laget ar namligen Arnau!! Ar det nagon som forstar varfor Tapio valjer honnom som forste malvakt fore utmarkte Gotia?? Han maste vara en stor van till familjen Tapio! Utan Arnaus dunder tabbar och snesparkar kan vi ha en chans i kvall!! Hoot de Malaga!
Patrik.
Grattis till en finfin säsongsinledning. Starkt att komma direkt från segundan och prestera så bra mot förväntade topplag. Hoppas det nu håller i sig, för solkusten förtjänar detta.