Olsén19:
Det kan nog stämma. Inget jag känner till men litar på dig om det är det du säger =)
Olsén19
31 augusti 2008, 23:58
Robban/
Biljetter går väl att köpa på alla El Corte Inglés på Solkusten? Eller i alla fall i närheten av Málaga? Jag har köpt biljetter på Corte Inglés i Puerto Banús
Tonkpils: Biljetter köper du på arenan i samband med match eller på El Corte Inglés. Ett varuhus i stan.
Arenan kan du gå till från centrum på ca 15 min.
Läs gärna reseguiden här...
Olsén19
29 augusti 2008, 00:49
Kommunalt till arenan i alla fall, eller gå om du bor nära, försök inte ta bilen, det kan bli kaos med alla avstängda vägar
Tonkpils
26 augusti 2008, 00:29
På väg att flytta ner till solkusten för i alla fall ett år. Kommer ner i början av september.
Rekommendarioner om hur man köper biljetter, vart man bör sitta, köra bil eller åka kommunalt till arenan?
Nästan helt själv? Snarare Heeeelt själv =)
Vill någon av er assistera så vore det utmärkt. Málaga hinns inte alltid med pga allt annat i mitt liv. Men kul ni är nöjda.
Riktigt strongt att du orkar driva sidan och informera oss om läget i laget nästan helt själv Robert! Jag går in här minst 1 gång om dagen så en trogen läsare har du i alla fall även om det brukar vara ganska glest mellan inläggen här i forumet. Härligt förresten med Duda. Det här ser intressant ut! Förresten, jag hittar fortfarande inget ställe där man kan köpa en matchtröja? Så fort jag hittar så ska jag köpa så att man kan klä upp sig så fort det blir matchdag =)
Olsén19
13 augusti 2008, 02:34
Ändrades: 13 augusti 2008, 13:22
Ny på forumet
Alltid hållt på Málaga i spanska divisionerna...
Ser fram mot en ny säsong i finrummet!
Aupa Málaga!!
Skoj med Duda! Hans vänsterfot kan bli guld värd vid fasta situationer. Hoppas Málaga kan knyta till sig någon spetsspelare innan säsongen startar. Känns som att det behövs lite extra krut.
Är det någon som vet vilken tid träningmatcherna mot Real Betis (9augusit) och Recreativo (15augusti) börjar?
En sommar tur i Malaga
21 juli 2008, 14:54
Underbart Robban, jag ska försöka se Malaga-Recreativo den 15 augusti, då jag befinner mig i Nerja, kanske blir det även en tur till Malaga, då man möter Betis den 9 augusti.
Marca. Inte den mest pålitliga källan kanske men den enda sidan som skrivit något plus att artiklar som denna brukar vara korrekta.
Däremot kan Málaga mycket väl spela med många spelare från Málaga B i många av matcherna...
tja, nån som vet när malagas tränigsmatch schema, länka isf
tackar!!
loriana
12 juli 2008, 01:59
Ändrades: 12 juli 2008, 02:07
Ämne: Ämne: Ja jag ....Mycket riktigt att det var grundarna av staden, nämligen, fenicierna. Det feniciska alfabetet saknade symboler för vokaler och tydligen skrevs Malaka som M L K A. Efter fenicierna var det bl.a. grekerna som var bosatta längst kusten. Det antas att grekerna övertog det feniciska alfabetet och tillfogade vokaler därefter namnet Malaka.
Ämne: Det gick vagen till .... Tack Pat! Kommer jag ner, vilket jag ska försöka göra, så hör jag av mig. Vore skoj att träffa alla fans därnere! =)
En sommar tur i Malaga
3 juli 2008, 16:21
Okej, men egentligen ska jag bara på badsemester med familjen, men det hade varit ett plus om man kunde klämma in en match, men du vet ingenting om träningsmatcher?
AntonNorr
2 juli 2008, 18:22
La Liga brukar börja sista helgen i augusti eller första helgen i september. Far till Malaga i september ... som jag ;)
En sommar tur i Malaga
1 juli 2008, 16:55
Ändrades: 1 juli 2008, 16:56
Hej alla trevliga Malaga-suppotrar!
Det är så att jag ska till Malaga i sommar, mellan 5-16 augusti, är det någon som har koll på hur det ser ut med träningsmatcher för Malaga under den tiden? eller är det så att serien drar igång där någon dag?
Tacksam för snabbt svar!
Keyten
29 juni 2008, 00:27
Grattis! Malaga tillbaka i finrummet!
alex99
27 juni 2008, 15:57
Grattis till la liga platsen =)
AntonNorr
24 juni 2008, 17:54
Härligt att ni är tillbaka!
Tillbringar ofta mina sommrar i Málaga och gillar laget. I september far jag ner en vecka till solkusten och ska då försöka se en match. När kommer spelschemat?