Synd Grabbar att ni Förlorade .. Men tack vare er så är vi inne i ligan igen .. Ni var väldigt bra och förtjänade åtminstone 1 mål... Mycket Underhållande Match! ...
Peace N Love!
Fuck Malaga... sådär säger man inte... Man ska aldrig underskatta ett lag...Jag själv är en Madridista..men att underskatta lag är helt och hållet fel...Vi får bara hoppas på en härlig match.. med mål (hoppas vi ) Från Ronaldo :p
Lycka till Malaga vänneer
the oracle: Här får du mina 5 favoriter. 1. Salva Ballesta, 2. Juan Rodríguez, 3. Duda (trots avstängd av klubben), 4. César Navas och 5. Pablo Couñago
Gå me min liga på www.xperteleven.com (man är tränare för fotbollslag) LigaID: 43465 helt gratis.. är för alla åldrar de finns män som är över 40 som spelar..
NickeNyfiken: 1. Tror att du kan få tag på biljetter relativt lätt bara du är ute i god tid. (Någon dag före match). 2. El Corte Inglés i centrala stan säljer biljetter. Annars går det att fixa i kassorna utanför arenan. 3. Kan mycket väl bli en lördagsmatch då Barça är inblandat. Brukar bestämmas en vecka före ungefär. /Red.
NickeNyfiken
25 oktober 2005, 22:34
Har funderingar på att ta med mina bröder ner till Spanien för att se Malaga-Barcelona sön 26 mars. Vilket leder till en del frågor...
1, Hur stora är möjligheterna att få tag på biljetter?
2, Hur gör man det bäst?
3, Hur stor är risken att matchen flyttas till lördagen, samt hur långt innan bestäms i så fall det?
/P
Håller ni med i fölande statistik? Fotbollsmördare:
1. Chelski
2. Juve
3. Pool
4. Valencia
5. Grekland
Motivera?
Med fotbollsmördare så menar jag dem som förstör den vackra fotbollen (anfallsfotbollen). Dem skapar inget spel, utan mördar motståndarnas spel genom defensiv fotboll.
Visca el Barça!!!
Hej..! Gå in på xperteleven.com och ansök om ett lag i min liga, jag godkänner alla lag med ett seriöst namn. Liga ID: 38132 .. Tack på förhand//SAeviz
Kharles
3 oktober 2005, 14:58
Bra skriven artikel. Verkar som er domare var lika kass som Megia Davila som blåste sönder senaste matchen.
Bra match av Arnau också.
Namn: la primera liga (Gäst )
Sänt: 2005-09-03 17:07:32
hej!!
jag är celta fanatiker.Jag skulle vilja ha mer la liga vänner på min msn som jag kan prata la liga med den som lägger till mig behöver inte nödvändigt viss vara celta fanatiker men ni får helst inte hata celta heller klubbarna utom depor har en ganska lugn rivalitet mot celta så välkommen om ni vill höra av er på pizzamatte@hotmail.com vi hörs snart igen hejdå
Freddan10
12 september 2005, 18:14
Sant det, Baiano är en riktig klassspelare, skandal att Málaga släppte honom så lätt. Han hade behövts nu. Wanchope kom aldrig riktigt in i laget och hans insats får väl betäknas som ett fiasko, även Amoroso floppade!
shapin
11 september 2005, 19:52
wanchope spelade bra förra säsongen jag tyckte et var konstigt att han var petad hela andra halvan men det var väll för att dem förstärkte med baiano som e en klassspelare helt klart
ok. tack för svaret. det är väl kanske inte så jätte konstigt att han lämnade. han gjorde väl ingen kanon säsong. mest intresserad för jag håller på costa rica.
Anders (red)
11 september 2005, 16:01
Ändrades: 11 september 2005, 16:01
Ämne: kanske en dum fråga,....Wanchope lämnade efter bara en säsong i Málaga...Han spelar numera i Al Gharafa i Qatar! En tips är att gå in på vår Silly Season från i somras, där hittar du info om vilka som kommit och lämnat...