xfbg: Läste just HN:s matchartikel från FFF-BP i gårdagens tidning. Alla FFF:are med lite speltid fick 3 "plus" eller mer, förutom tre stycken, Godsway, Tibbe och Stoffe, som alla fick 2 plus. Typ godkänt men inte mycket mer. Nu är det ju inte så att HN har rätt alltid, och ibland håller jag kanske inte alls med om betygsutdelandet, men denna gång stämde det överens med det jag såg, även om mitt fotbollskunnande är uselt var jag iallafall inte ensam om att uppfatta det så.
Det är inte läge att vara negativ nu, verkligen inte, och det vill jag heller inte vara!
Men funderar lite över detta att faktiskt våra tre nyförvärv som ska ersätta Sköld (Godsway), Eliasson (Stoffe) och Ervik (Tibbe) kanske var just de tre svagaste korten.
Riktigt positivt att vi trots det slår BP, får hoppas den nämnda trion kommer in i det mer och mer och tar nya kliv prestationsmässigt.
Thorleifsson är väl det av nyförvärven som än så länge är största utropstecknet, han tror jag kommer bli mkt nyttig för oss.
Vilket även Tibbe, Godsway och Stoffe kan bli (Samt Björnsson och Sjöstedt), men det är inte glasklart i nuläget.
Dock go känsla att vi faktiskt har en hel del till att plocka fram ur registret än vad vi visst hittills!