Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 28 | 16 | 7 | 5 | 55 | |
| 4 | 28 | 13 | 8 | 7 | 47 | |
| 5 | 28 | 11 | 10 | 7 | 43 | |
| 6 | 28 | 11 | 10 | 7 | 43 | |
| 7 | 28 | 11 | 7 | 10 | 40 | |
TOTALT 46845 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Lagetvidhavet skrev:Sämre än Halmia. Hoppas på derbyn snart.
Brattebobo skrev:Tycker ni ska maila era åsikter till vår klubbledning
Lagkamraten skrev:Hoppas styrelsen samlas redan i kväll och fattar ett snabbt beslut om att CA ska bort. Finns inte en ända spelare som vågar längre. Dom är kvävda o ner tryckta allihopa. Alla är rädda att misslyckas!
Långabollar123 skrev:Tappar två bra offensiva spelare inför detta år och vi tar in två som knappt märks att vi har värvat. Det är enbart tränarens fel plus hans tråkiga defensiva fotboll gör att spelarna är osäkra.
Långabollar123 skrev:Tappar två bra offensiva spelare inför detta år och vi tar in två som knappt märks att vi har värvat. Det är enbart tränarens fel plus hans tråkiga defensiva fotboll gör att spelarna är osäkra.
Billary skrev:Vad gör ni? Klart ni måste upp i S1 ! Skärpning
Brattebobo skrev:Ja en pinne totalt på de två matcherna menade jag
FotbollsFFantast skrev:0 pinnar mot Norrby…
Brattebobo skrev:Efter Ariana och J-Södra såg jag en utveckling framför mig som bara skulle bli bättre och bättre. Äntligen en bra inledning som bara skulle byggas vidare på. Sedan… en pinne mot Norrby och Onsala av ett dåligt spelande FFF. Två dåliga matcher och vi är nere i källaren med persiennerna nerdragna. Det får inte se ut så här, återigen det där med lägstanivån som är för låg. Det räckte inte till avancemang förra året och gör det inte i år heller givetvis, det är för dåligt. Gud, giv oss styrka….
Brattebobo skrev:Tycker ni ska maila era åsikter till vår klubbledning
Glory_FFF 1928 skrev:Dags för styrelsen att stå upp för klubben och sparka tränaren!!
Glory_FFF 1928 skrev:Dags för styrelsen att stå upp för klubben och sparka tränaren!!
Visar 1 till 30 ( av 46845 poster )