Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 30 | 16 | 8 | 6 | 56 | |
| 4 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 5 | 30 | 12 | 10 | 8 | 46 | |
| 6 | 30 | 11 | 10 | 9 | 43 | |
| 7 | 30 | 11 | 8 | 11 | 41 | |
TOTALT 47040 INLÄGG. JUST NU 0 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Ja en pinne totalt på de två matcherna menade jag
FotbollsFFantast skrev:0 pinnar mot Norrby…
Brattebobo skrev:Efter Ariana och J-Södra såg jag en utveckling framför mig som bara skulle bli bättre och bättre. Äntligen en bra inledning som bara skulle byggas vidare på. Sedan… en pinne mot Norrby och Onsala av ett dåligt spelande FFF. Två dåliga matcher och vi är nere i källaren med persiennerna nerdragna. Det får inte se ut så här, återigen det där med lägstanivån som är för låg. Det räckte inte till avancemang förra året och gör det inte i år heller givetvis, det är för dåligt. Gud, giv oss styrka….
Brattebobo skrev:Tycker ni ska maila era åsikter till vår klubbledning
Glory_FFF 1928 skrev:Dags för styrelsen att stå upp för klubben och sparka tränaren!!
Glory_FFF 1928 skrev:Dags för styrelsen att stå upp för klubben och sparka tränaren!!
FFF-experten skrev:Den bistra sanningen är att vi inte är bättre än så här. Vi har på pappret en stark trupp men vårt spelsystem fungerar inte. Vårt spel är för lättläst och går på tok för långsamt. Några förändringar lär vi dock inte få se. Christoffer Andersson lär fortsätta i samma anda... Så som vi presterar för tillfället så är vi i bästa fall ett mittenlag.
Glory_FFF 1928 skrev:Vinner vi inte idag så måste ju Chrisse avgå!!
Visar 1 till 30 ( av 47040 poster )