Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46351 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Lagkamraten skrev:Många som verkar sitta på inside information här. Har Tuve inte kontrakt nästa år? Hur nära är Hintsa nytt kontrakt? Någon som vet hur det gick för Oskar ? Nått om Skåne pågarna? Någon eller några vet väl nått?
Zackie skrev:Precis, Tim va ju tillbax i kassen efter 8 månader då han opererats, Gustav bör väl vara med igen när träningen drar igång i januari??? Eller anser kanske inte David o co att Gustav håller i Ettan???
Tuta och Kör skrev:Exakt du har rätt i det du säger men Klar för HIF. Som jag säger så är det inte så stor skillnad och jag anser att vi har starkare trupp än HIF.
Glory_FFF 1928 skrev:Märkligt påstående. Han bor i Halmstad.
Glory_FFF 1928 skrev:Märkligt påstående. Han bor i Halmtad, känner truppen & ledarna mycket bra och det var ju inte så att han glänste i Jönköping direkt.
Tuta och Kör skrev:Har man testat på superettan så vill man nog aldrig ner till div.1 igen hahaha
HMF skrev:Är det bara jag som gärna hade sett Remo få spela mer? Han är den enda som verkar kunna skjuta ordentliga skott och han har en snabbhet i sina rörelser som ingen annan i truppen har.
Glory_FFF 1928 skrev:Om inte Hintsa skriver på så har precis Taylor Silverholt lämnat J-södra, han är ju ett alternativ iallafall.
Glory_FFF 1928 skrev:Om inte Hintsa skriver på så har precis Taylor Silverholt lämnat J-södra, han är ju ett alternativ iallafall.
FFF-Eric skrev:Gustav är ju tillbaka snart då han inte behövde operera korsbandet.
Mac_ skrev:Freddie ligger nog på Hintsa om att skriva nytt kontrakt med gulvitt. Han vill se gudsonen i sitt favoritlag.
Zackie skrev:Tråkigt med Tim men ändå väntat, Anton är en jättebra målvakt i Ettan så är inte ett dugg orolig, säkert oxå jävligt revanschsugen, David pratar om att vi ev ska plocka in en 3:e målvakt, varför undrar jag, va ska vi ha 3 målvakter för??? Bättre o lägga pengarna på utespelare!
Tuta och Kör skrev:Anton är bra! Det kommer bli hur bra som helst för vi ska köra över alla lag från första serie matchen. Får vi bästa möjliga starten så kommer vi ta poäng rekord. Tro mig Men för att lösa det så måste Borgström, Hintsa och Melker Nilsson skriva på. Jätte viktigt för dom kommer vara så suga för att ta upp laget till superettan genom att vinna serien. Jag ser framför mig hur alla kommer verkligen kriga 2024. Ingen vill vara kvar i denna skit serie. Aguda,Hintsa och Leo har gjort 57 poäng ihop och känslan är att både Aguda och Hintsa kan öka den statestik 2024. Jag skulle vilja ha in en till mittback så är jag nöjd , helst en lite större variant som vi kan behöva ibland. Det kommer vara ett helvete att möta FFF
Mac_ skrev:Det är helt enkelt dags att leverera nu, ta steget upp och se till att vi blir ett stabilt Superettanlag igen. Sen kan vi ta diskussionen om vilka som håller på den nivån ;)
Mr_yellow skrev:Äsch klart att HBK är ljusår före oss just nu! Vi klarade inte av att komma före oddevold ens.. Inget skit mot oddevold med denna liknelse för dom har verkligen gjort en kanon säsong.. men på pappret och med tanke på säsongen innan och vår större ekonomi vet vi alla att vi borde vunnit givetvis iår.. smärtar ännu att missa derby mot BoIS etc kommande säsong.. förr hatade jag va i SE.. Nu känns det som drömmen. Vänder snabbt! tredje gången gillt får vi väl köra med nu!! Känns ändå som vi får behålla fler än man tänkte innan silly.. inte så att Jönköping värvar spelare man skräms av.. Sen kan alltid det komma ett nytt oddevold men känslan är ändå att den sagan händer inte igen ..
Brattebobo skrev:Äsch, vi har dålig koll på HBK. Ingen idé att uttala sig om sånt när vi är två våningar ner. Tycker det är väldigt svårt att säga hur bra våra bättre spelare är faktiskt och hur de skulle stå sig högre upp, t.ex. i topplag i Superettan eller bottenlag i AS. Tim Erlandsson kan jag säga skulle gå rätt in och leverera på hög nivå, övriga av våra bättre som Borgström, Hintsa, Aguda, vet ej. Snarare hyggliga superettanspelare kanske som skulle kunna gå in i startelvor i Trelleborg, Brage eller Gefle liksom. Men kanske inte mer än så. Tar vi dessa tre t.ex. så ingick de i den trupp som åkte ur Superettan 2021 dessutom, de var iofs bra även då om än inga succér. Hoppas mycket på spelare som Remo och Sibelius nästa år, kan de ta ytterligare kliv kan det bli riktig spets av dessa.
Damptony skrev:Vilka spelare i vår trupp går inte in i er startelva menar du?
Visar 1 till 30 ( av 46351 poster )