Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46361 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Lagetvidhavet skrev:Melker Nilsson klar!
Zackie skrev:Med bortfallen under veckan hade man ju klart hoppats på lite spelare in oxå nu innan jul men de verkar svårt, kan ju oxå ha att göra med att man ligger längre fram än va vi vet med ev förlängningar av senaste säsongens spelare. Linus känns väl förlorad men Hintsa & Melker N känns väl som hyggliga chanser att få behålla. Wille hör man ju inget om men klart ingen som e jättehet då han tidigast är tillbax i sommar efter rehab, kan ju tänka mig att FFF vill förlänga med minimum 2 år o han helst vill ha 1 år vilket inte ska vara aktuellt, då vi inte ska agera nåt rehabcenter utan det är ett givande o tagande.
FFF-Eric skrev:Det var Dan Keat mot BP :)
Sammo_FFF skrev:Tack för allt Adam! Klubbens första målskytt i Allsvenskan om jag inte minns fel!
Lagkamraten skrev:Många som verkar sitta på inside information här. Har Tuve inte kontrakt nästa år? Hur nära är Hintsa nytt kontrakt? Någon som vet hur det gick för Oskar ? Nått om Skåne pågarna? Någon eller några vet väl nått?
Zackie skrev:Precis, Tim va ju tillbax i kassen efter 8 månader då han opererats, Gustav bör väl vara med igen när träningen drar igång i januari??? Eller anser kanske inte David o co att Gustav håller i Ettan???
Tuta och Kör skrev:Exakt du har rätt i det du säger men Klar för HIF. Som jag säger så är det inte så stor skillnad och jag anser att vi har starkare trupp än HIF.
Glory_FFF 1928 skrev:Märkligt påstående. Han bor i Halmstad.
Glory_FFF 1928 skrev:Märkligt påstående. Han bor i Halmtad, känner truppen & ledarna mycket bra och det var ju inte så att han glänste i Jönköping direkt.
Tuta och Kör skrev:Har man testat på superettan så vill man nog aldrig ner till div.1 igen hahaha
HMF skrev:Är det bara jag som gärna hade sett Remo få spela mer? Han är den enda som verkar kunna skjuta ordentliga skott och han har en snabbhet i sina rörelser som ingen annan i truppen har.
Glory_FFF 1928 skrev:Om inte Hintsa skriver på så har precis Taylor Silverholt lämnat J-södra, han är ju ett alternativ iallafall.
Glory_FFF 1928 skrev:Om inte Hintsa skriver på så har precis Taylor Silverholt lämnat J-södra, han är ju ett alternativ iallafall.
FFF-Eric skrev:Gustav är ju tillbaka snart då han inte behövde operera korsbandet.
Mac_ skrev:Freddie ligger nog på Hintsa om att skriva nytt kontrakt med gulvitt. Han vill se gudsonen i sitt favoritlag.
Zackie skrev:Tråkigt med Tim men ändå väntat, Anton är en jättebra målvakt i Ettan så är inte ett dugg orolig, säkert oxå jävligt revanschsugen, David pratar om att vi ev ska plocka in en 3:e målvakt, varför undrar jag, va ska vi ha 3 målvakter för??? Bättre o lägga pengarna på utespelare!
Visar 1 till 30 ( av 46361 poster )