Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Mac_ skrev:Såg du Chibuike där också?
Brattebobo skrev:Det var Aguda jag mötte i dörren med pappret i handen :) Dra mig baklänges, treårskontrakt! När han hade intresse från flera klubbar både från Allsvenskan, Superettan och utlandet. Det är nästan så man börjar gråta när man läser hans ord i tidningen. Vackert! På Fotbollstransfers står det att Melker N har kontrakt över nästa år…..?!
Brattebobo skrev:Det var Aguda jag mötte i dörren med pappret i handen :) På Fotbollstransfers står det att Melker N har kontrakt över nästa år…..?!
Tuta och Kör skrev:Hahahahah exakt då håller vi tyst nu för det var Melker N. Kul om det är sant Hade hoppats du hade skrivit Aguda eller Hintsa men man kan drömma lite.
PekkabadboyForEver skrev:Jag mötte John Chibuike igår i dörren så man vet aldrig vad som sker. En hälsning till kansliet: Nästa gång vore det gott med kanelbulle.
Brattebobo skrev:Idiotiskt nog tänkte jag att du menade Melker L. Du tänkte förstås på Melker N, och han hade jag nog kallat startspelare... Jaja, det kan som sagt varit en damspelare jag mötte i dörren också, här kan inte dras några större slutsatser, jag har inte avslöjat för mycket
PekkabadboyForEver skrev:Brattebobo har faktiskt inte avslöjat ännu om det var en hon eller han.
Tuta och Kör skrev:hahaha Adam har inte kontrakt. Då är det bara Aguda och Linus. Bara erkänna, vist hade jag rätt???? Någon av dom?
Tuta och Kör skrev:hahaha Adam har inte kontrakt. Då är det bara Aguda och Linus. Bara erkänna, vist hade jag rätt???? Någon av dom?
Brattebobo skrev:Adam har väl kontrakt över nästa år också och Melker kanske jag inte skulle kalla för en av våra givna startspelare, men annars bra gissat ;)
Tuta och Kör skrev:Chansar på Adam eller Melker
Brattebobo skrev:Stötte faktiskt på en av våra givna startspelare med utgående kontrakt i dörren till arenan ikväll med ett papper i handen… och drog vissa slutsatser av det mötet ;) Men får väl vänta och se om det blev klart med denne ikväll, borde väl annonseras imorgon isåfall så undviker namn för att inte riskera att starta något rykte som inte visar sig stämma. Det KAN ju vart något annat papper i något annat ärende…
Brattebobo skrev:Stötte faktiskt på en av våra givna startspelare med utgående kontrakt i dörren till arenan ikväll med ett papper i handen… och drog vissa slutsatser av det mötet ;) Men får väl vänta och se om det blev klart med denne ikväll, borde väl annonseras imorgon isåfall så undviker namn för att inte riskera att starta något rykte som inte visar sig stämma. Det KAN ju vart något annat papper i något annat ärende…
Zackie skrev:Enligt fotbollstransfer har vi nu 14 kontrakterade spelare, de vi spekulerat om är nu borttagna från truppen. Kan ju tänka mig att klubben vill ha klart med merparten av truppen innan jul, sen försvinner mkt tid o träningen drar ju igång i början av januari.
Munkbo skrev:Ha ha ha tror du ni tar hissen ner till tvåan, Nej tror nog ni hänger kvar i ettan,bara trycka på rätt knapp det bör ni klara av ??
Tuta och Kör skrev:Varför skulle Oskar provspela för ett skitlag i Norrland när han spelar i ett häftigt lag som FFF. Ung och hungrig kille provspelar i Norrland ? Kan någon förklara för mig varför? Intressant att se hur dom förklarar detta eller som man säger här. Klubben kanske inte vill ha honom? Kanske inte håller måttet. Återstår att se
snutstrut skrev:Du menar David Svensson kanske?
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )