Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FotbollsFFantast skrev:Wede lämnar Norrby, ge honom 1 år höjer sig 20 % i FFF tröjan. Nån för de yngre att se upp till, behöver en mix.
Brattebobo skrev:Oddevoldare kanske ska lämna vårt gärsgårdsforum ifred och hänga mer med eliten. Somliga här klarar nog inte av er närvaro verkar det som. Jag har ett tag haft meningen ”högmod går före fall” i huvudet när det gäller FFF och jag tycker vi/vår klubb agerat ganska högmodigt/arrogant under de senaste åren. Tänkte vi skulle ner och vända igen från AS, med goda resurser satsade man vidare på samma gamla vanliga beprövade kort. Det var ett exempel. Uppstartandet av damlag igen ett annat, där vi körde över andra lokalföreningar när det passade FFF, för att det trendade och gav bidragspengar. Om man ska vara lite tråkig… sen kan man se det annorlunda med, det fattar jag. Hoppas vi tar oss tillbaka, men att vara arroganta är inte vägen framåt iallafall. Vi kan mycket väl vara ett mittenlag i Ettan nu. Men hoppas vi går upp nästa år, trots tuffare läge än tidigare. Kan vi bara hitta rätt mentalitet inom föreningen kanske det är möjligt.
Zackie skrev:Viktigt med en förlängning av Melker L då jag tyvärr tror att Borgström letar sig vidare. Tim E hoppas jag mkt på, han håller lätt SE klass men å andra sidan är han 27 å kanske inte vill byta o riskera att bli 2:a målis i nåt annat gäng, här vet han ju sin plats samtidigt som möjligheterna för SE med FFF är fullt möjligt 2025. Hintsa o Aguda, ja, vet inte om dessa herrar är så eftertraktade som vi tror, visade sig både i kvalet mot ÖFK och i år att de väger ganska lätt när motståndet blir bättre. Tror på ett ordentligt genombrott av Remo nästa år, bara o lägga på sig lite muskler i vinter. Med detta sagt tror jag de blir en ganska lugn Silly Season för vår del. Det stora hotet nästa år kommer nog från Norrby som jag tyckte va riktigt bra här i höstas, sen FCT o Lund, Jsödra är svåra att uttala sig om då många nya kommer att ansluta plus en minst sagt knackig ekonomi.
Långabollar123 skrev:Ärligt talat men på riktigt om jag var spelare och valde mellan FFF och Oddevold. Fast dom ligger i superettan så hade jag valt att spela för FFF i div 1 . Aldrig hade jag spelat för Oddevold och Skövde i superettan. Alltså aldrig Jag tror inte någon i dagens trupp i FFF gått till dessa skitlag som inte har eget spel och som bara försvarar och skickar bollarna hej vilt. Många var nog besvikna att det just blev dessa två lag i superettan. Vi kommer ska du se. Vi har allt för att lyckas och det kommer. Det är inte så dåligt att komma 2a två år i rad . Det är vår tur 2024 sen är vi där. Skövde och Oddevold div.1 2025
Långabollar123 skrev:Hoppas på några signatur i veckan nu. Nyfiken på vad som händer med Wille? Tufft för grabben just nu.
Långabollar123 skrev:Ärligt talat men på riktigt om jag var spelare och valde mellan FFF och Oddevold. Fast dom ligger i superettan så hade jag valt att spela för FFF i div 1 . Aldrig hade jag spelat för Oddevold och Skövde i superettan. Alltså aldrig Jag tror inte någon i dagens trupp i FFF gått till dessa skitlag som inte har eget spel och som bara försvarar och skickar bollarna hej vilt. Många var nog besvikna att det just blev dessa två lag i superettan. Vi kommer ska du se. Vi har allt för att lyckas och det kommer. Det är inte så dåligt att komma 2a två år i rad . Det är vår tur 2024 sen är vi där. Skövde och Oddevold div.1 2025
Brattebobo skrev:Nej de tog inte fajten, mkt trist. Så förgrymmade de var över planfrågan kunde de nästan hellre vägrat spela istället var min känsla. Skövde var ju bättre, men även mer taggade till tårna den matchen. Det blev varken hackat eller malet…
FFF_Klagshamn skrev:"Lägg ner det du håller på med" Är du mycket ledsen?
Munkbo skrev:Bedrövligt att fff har en supporter som dig som skiter i laget, hoppas dom riktiga supportrar som står upp för sitt lag tar avstånd från dig, det finns inget lag som vill visa upp en supporter med din attityd, så lägg ner det du håller på med.
FFF_Klagshamn skrev:Ja det tycker du säkert är jättetrist och förjävligt. Vad ska du göra åt saken? Era stormatcher mot Skövde och Utsikten lär säkert attrahera storpublik till Sveriges fulaste "arena" Passa nu på och njut av er enda säsong i eliten sedan 1997. Jävla sopa
Munkbo skrev:Tycker det är för jävligt för fff att supportrar som dig skiter i sitt eget lag hur det går bara Oddevold åker ur superettan , man hoppas att du inte är medlem i fff för dom klarar sig utan dig. vi alla hoppas på dålig sömn för dig !
FFF_Klagshamn skrev:Skiter i hur det går för oss. Så länge ni rättmätigt åker direkt ur nästa år kan man sova gott igen
IKO Berra skrev:Ändå vann ni inte serien
Munkbo skrev:Allt är möjligt men jag fattar inte varför fff inte går ut på plan och krigar när ett kvalspel till en högre serie står på spel såg ut som ett div fem lag, förstår att det är svårt att spela på en skit plan men man måste kriga för laget, inte stå som stolpar och hela tiden klaga på plan, men man lär sig så länge man lever, lycka till med spel i ettan.
snutstrut skrev:Det planerar vi inte att göra nästa år heller. Vi tar kvalplatsen igen och skickar Uddevalla ner i Ettan.
snutstrut skrev:Det planerar vi inte att göra nästa år heller. Vi tar kvalplatsen igen och skickar Uddevalla ner i Ettan.
snutstrut skrev:Det är ju inte lätt att gå en hel säsong och vara helt överlägsen i de flesta matcher. Och så ska man sen växla upp i tempo över två matcher i ett kval. Det finns ju en anledning att laget från de högre divisionen vinner de flesta kvalmatcherna. Ganska stor procentskillnad på det. När det gäller tex allsvenskt kval var chansen 65% mot 35% i allsvenskt favör mellan år 2000-2023. Någon som har en siffra när det gäller Superettan mot Division 1? För hur många matcher med högre fart och bättre motstånd har Falkenberg spelat i år? Öster i somras, första halvlek mot Lund hemma, och så då Skövde x2. Inte jättelätt!
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )