Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 30 | 16 | 8 | 6 | 56 | |
| 4 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 5 | 30 | 12 | 10 | 8 | 46 | |
| 6 | 30 | 11 | 10 | 9 | 43 | |
| 7 | 30 | 11 | 8 | 11 | 41 | |
TOTALT 47026 INLÄGG. JUST NU 3 INLOGGADE.
Sammo_FFF skrev:Borde vara det nu iallafall. Fy farao vad uselt idag.
Dif 85 skrev:Inte för att jag hoppas..men är inte J-Södra storfavoriter i serien ??
Lagetvidhavet skrev:Mycket snack om laget ifrån Malmö vid namn Ariana. Det är många som snackar upp dom här på forumet. Men har vi helt glömt bort Lund och Norrby? Jag har betydligt mer respekt för dom och ser dessa som våra största utmanare. Kanske Jönköping… Premiär imorgon. Äntligen!
Glory_FFF 1928 skrev:Alla till arenan imorgon! Tobbe & Adam tackas av innan matchen så se till att komma i tid!
FFF_Klagshamn skrev:Så Nsima ratar oss för Stafsinge? 2020-talet är här
FFF_Klagshamn skrev:Så Nsima ratar oss för Stafsinge? 2020-talet är här
Lagkamraten skrev:Jag får väl be om ursäkt att jag är negativ. Men förstår inte riktigt varför vi ska låna in spelare som vi kan bli av med mitt under säsong. Och dessutom har vi både Remo och Melwin som vi hoppas ska slå igenom på de platserna. Och där tror jag Lucas Oskar o Rasmus är de Crisse väljer först. NEJ JAG TROR INTE PÅ ATT UTVECKLA SPELARE ÅT HBK!
Lagkamraten skrev:Jag får väl be om ursäkt att jag är negativ. Men förstår inte riktigt varför vi ska låna in spelare som vi kan bli av med mitt under säsong. Och dessutom har vi både Remo och Melwin som vi hoppas ska slå igenom på de platserna. Och där tror jag Lucas Oskar o Rasmus är de Crisse väljer först. NEJ JAG TROR INTE PÅ ATT UTVECKLA SPELARE ÅT HBK!
Tuta och Kör skrev:Håller med 100% Detta är sjukt. Crisse har en del att bevisa nu. Hoppas klubben sätter höga krav på allt och alla nu och man vill inte höra tränaren säga att vi är under utveckling. Det är bara serie seger som räknas. Är dock inte minsta rädd för Trollhättan. Denna match vinner och kommer få en bra start på 2024.
Visar 1 till 30 ( av 47026 poster )