Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46384 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Fafu skrev:Drömde att vi vann 2–0. Det kändes riktigt udda, och då förstod jag hur längesen det var jag kände att vi gjorde en riktig supermatch.
snutstrut skrev:Om Ärlig och Hintsa båda är bänkade idag så är det något som inte stämmer. Förutsätter att de båda startar.
Fafu skrev:Drömde att vi vann 2–0. Det kändes riktigt udda, och då förstod jag hur längesen det var jag kände att vi gjorde en riktig supermatch.
Långabollar123 skrev:Tim Linus Tim Gabbe Adam Stoffe Melker Lucas Wille Hintsa Aguda 4-3-3 med detta laget vinner vi garanterat imorgon. Håll inte på experimentera vecka in och vecka ut. Säg bara till killarna att bara ha kul så löser dom detta själva. Skulle inte förvåna mig om han bänkar spetsspelarna för att tänka på defensiven. Släpp handbromsen nu för fan. Inget att förlora bara gasa på . Kämpa
mackattack2 skrev:Ser ut som en bra 11:a hoppas på ett offensivt spel imorgon!
mackattack2 skrev:Ser ut som en bra 11:a hoppas på ett offensivt spel imorgon!
Långabollar123 skrev:Tim Linus Tim Gabbe Adam Stoffe Melker Lucas Wille Hintsa Aguda 4-3-3 med detta laget vinner vi garanterat imorgon. Håll inte på experimentera vecka in och vecka ut. Säg bara till killarna att bara ha kul så löser dom detta själva. Skulle inte förvåna mig om han bänkar spetsspelarna för att tänka på defensiven. Släpp handbromsen nu för fan. Inget att förlora bara gasa på . Kämpa
FotbollsFFantast skrev:??
snutstrut skrev:Jag tycker också att Adam och Tobbe har sett sina bästa dagar. Även om jag nog tycker de har en plats i truppen i år så tycker jag också att de fått spela på tok för mycket. MEN man får nog inse sin plats i näringskedjan när man ligger i svenska tredjedivisionen. Löneläget är något helt annat än vad man haft tidigare säsonger. Då får man gilla läget. Utan Adam och Tobbe hade vi nog inte haft en hel backlinje som hållit division 1-klass. Men absolut att andra namn borde fått mer speltid. Chrisse har enligt mig ingenting gemensamt med Hasse. Inte heller finns den där snäll-mentaliteten att ”man gör så gott man kan” som klubben kanske hade tidigare år. Nu i år tycker jag mig mer ana att tränaren kör en spelidé som inte spelarna tror på. Det känns rätt nybörjaraktigt och enkelspårigt. Men samma där, jag tror inte svenska tränareliten stod i kö förra året för att ta över FFF.
FFF_Klagshamn skrev:Har vi ens börjat om egentligen när vi fortfarande har en trupp där Stoffe Tobbe och Adam Eriksson är nyckelspelare?
Visar 1 till 30 ( av 46384 poster )