Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Mr_yellow skrev:För en gång skull ska jag ge Chrisse positiv feedback.. Han har ändå låtit olika få chansen på slutet.. Ingen är bra just nu, det som är problemet.. bara sikta på kval nu..
snutstrut skrev:Nej, värvningen av Rasmus har jag inte förstått än. Tycker inte han tillför någonting faktiskt. Sen är Ärlig och Hintsa två startspelare. De ska inte sitta på bänken.
snutstrut skrev:Nej, värvningen av Rasmus har jag inte förstått än. Tycker inte han tillför någonting faktiskt. Sen är Ärlig och Hintsa två startspelare. De ska inte sitta på bänken.
Brattebobo skrev:Synd alltså. Såg bara sista halvtimmen men tyckte ändå det såg ut som en okej match, mot ett starkt försvar. Ariana vunnit 4 av 5 hemma senaste så vi visste att det skulle bli tufft. För att dra en klyscha: det var inte idag vi förlorade racet mot Oddevold. Vi har tagit alldeles för lite poäng på bortaplan för att vara i serietopp tyvärr. 3 segrar hittills om jag minns rätt… Ängelholm, Vänersborg och Norrby. Det lägger man sig inte i topp på givetvis.
Zackie skrev:Tuff match idag, kan undra lite varför Ariana väljer att spela på stadion, måste va sjukt oinspirerande, 300 pers när den tar 25-30 000? Inget vi kan påverka, bara hoppas att 3 poängarna ramlar in.
snutstrut skrev:Jag var där för någon vecka sedan och kollade på friidrott. Då var mattan väldigt fin iallafall! Men absolut, ett riktigt betongspöke när det inte är fullsatt på läktaren!
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )