Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
mackattack2 skrev:Då sprack min 11:a som jag skulle vilja sett då Hintsa inte verkar kunna spela. Men jag kör den ändå. Hintsa Rasmus. Ärlig Lucas. Aguda Stoffe Melker. N. Tobbe. Gabbe Borgström Tim
Don Godiva skrev:Läser intervjun med FFF tränare i HN .Har han talangen att utveckla det spelare martial som finns känns som att han inte är kapabel till detta
Lagkamraten skrev:Elfsborg ska väl också vara med på det
Lagkamraten skrev:Elfsborg ska väl också vara med på det
snutstrut skrev:Ja, går han för 15miljoner euro som nämnts, så blir det typ 8 miljoner som ska delas ut till Böljan och FFF. Men det mesta går ju till Böljan.
Brattebobo skrev:Får vi några trevliga tillskott i kassan om Jeppe nu går till Lazio eller?
Brattebobo skrev:Jag vet att relationerna FFF/Böljan är lite förbjudna av tradition kanske, tycka vad man vill men det hade ju varit riktigt bra på ett sätt om de kunde bli mer av ett ”farmarlag” i div 2 till oss? Samma plats, samma arena och träningsområden… Och vi får ju vara tacksamma för Jesper Karlsson. Faktum är kanske att vi behöver Böljan… Kom igen Böljan, upp i div 2! (Och FFF tillbaks mot Superettan)
Brattebobo skrev:Som tidigare sagts, det lag man framför allt är rädd för är oss själva. Underprestationerna som gav förluster mot LSK hemma och Olympic borta,, lag som nu parkerar på plats 14 och 15 i tabellen och bara lyckats vinna ett fåtal matcher där vi är en av de besegrade. Men ingen idé att älta det mer. Upprepas dessa prestationer blir det ingen serieseger, det borde laget vara väl medvetna om. Den ojämnheten vi haft måste ha slipats bort nu under hösten om det ska gå.
FFF_Klagshamn skrev:Fyfan så jävla usla är Olympic är. Hurihelvete tog vi inte ens poäng mot dom??
Forza-IKO skrev:Totalt utspelade vet jag ju inte, men vi gjorde ingen bra match, dock så har nästan hela säsongen sett ut så för vår del, 1-2 matcher som varit 100%, men starkt att ändå vinna dessa matcher, lite samma för er del kanske? Tror det kommer stå mellan oss, Lund kommer tappa (förhoppningsvis redan ikväll) Eskilsminne orkar inte hela vägen, Trollhättan tappa sin tränare nyss, inte direkt positivt.. Spännande blir det iaf.
FFF_Klagshamn skrev:Oddevold var stundtals totalt utspelade av Ariana och borde ha förlorat hemmamatchen mot dom innan uppehållet så seger igår mot dom utan att spelet imponerade från vår sida lovar ändå gott.
FotbollsFFantast skrev:Gött med seger, tror Ariana kan ställa till det för rätt många lag i serien!
FFF1928GUU skrev:Hur kan du skriva att Leo var katastrof när han gjorde mål?
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )