Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46644 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
L19X2 skrev:Skulle vara intressant att se hur många som vill bryta matchen om Ahlafors kvittera…
mackattack2 skrev:Hade varit kul om vi fick låna bollen lite med….
snutstrut skrev:Ja, det var nog bra förberedelse inför dagens match att man fick möta ett snabbare Öster. Hoppas på 3 stabila poäng mot Ahlafors! Har de en sådan fin idrottsplats i Ahlafors som speakern tjatat om senaste veckan?
FotbollsFFantast skrev:Sammantaget efter Öster I en uppflyttning till SE håller Melker N, Aguda, Ärlig, Hintsa, Tim E, Borgström, Stoffe i en avlastande roll på mitten. Finns fin utveckling i Melker L, förläng, Remo på tillväxt med. Tyvärr ser väl Sibelius inte riktigt ut att ta chanserna han får? Blek igår… Emillov i frysbox minns inte senast jag såg honom spela….tycker ändå han hade nåt i sig i fjol. Mittbackarna alla tre tycker jag är tvek på en serie upp, särskilt passningsfötterna…. Forza Gula
FotbollsFFantast skrev:Yes vi är vackrare än så!!
FotbollsFFantast skrev:Sammantaget efter Öster I en uppflyttning till SE håller Melker N, Aguda, Ärlig, Hintsa, Tim E, Borgström, Stoffe i en avlastande roll på mitten. Finns fin utveckling i Melker L, förläng, Remo på tillväxt med. Tyvärr ser väl Sibelius inte riktigt ut att ta chanserna han får? Blek igår… Emillov i frysbox minns inte senast jag såg honom spela….tycker ändå han hade nåt i sig i fjol. Mittbackarna alla tre tycker jag är tvek på en serie upp, särskilt passningsfötterna…. Forza Gula
Brattebobo skrev:Lite så. Har vart otrevligare ”provokationer” här inne från andra lag om man säger så genom åren ;)
FotbollsFFantast skrev:Eller hugg inte på betena….
FFF_Klagshamn skrev:Härligt cupspel i år i övrigt. Förutom charmiga Nordic United som slog ut Jönköpings Södra så blev det exakt noll cupskrällar. Cupens gruppspel i februari kommer enbart bestå av klubbarna från Allsvenskan och Superettan. Härligt! The magic of the cup!!
FFF_Klagshamn skrev:Du har verkligen inget annat att göra med ditt liv än att hänga på vårt forum?
IKO3 skrev:Fullt medveten hur verkligheten ser ut. Vi lever i nuet, medans allt för många supportrar gör det motsatta. Trevlig lillördag!
Visar 1 till 30 ( av 46644 poster )