Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Hissen skrev:Välkommen till verkligheten. Falkenberg är inte bättre.
snutstrut skrev:I många matcher ser man Stoffe stå BAKOM backlinjen under rätt långa sekvenser. NÄR behövs det?
Lagkamraten skrev:Men vi har ju sämst boll tempo av alla lag i ettan just nu! Det är ju så o modernt att spela fotboll på detta vis så det är sjukt. Fotboll idag ska vara med fart.
Sammo_FFF skrev:Stoffes jobb är att kontrollera tempot och bollinnehavet. Han vinner mycket boll och är stark i defensiven (trots sin storlek) och är bra på att hitta säkra alternativ. Tappar sällan bollen. Ok, han väljer ofta att passa bakåt. Men när han väl tar sig/bollen framåt blir det ofta konstruktivt. Tycker många misslyckas med att se vad Stoffe bidrar med. För mig är han klart en av våra bästa, är 100% team Stoffe!
FotbollsFFantast skrev:Byte back mot back, efter 65 min. Skjut mig. Hade din startelva vart rätt hade det stått 4-0 i halvtid kompis!!
Sammo_FFF skrev:Stoffes jobb är att kontrollera tempot och bollinnehavet. Han vinner mycket boll och är stark i defensiven (trots sin storlek) och är bra på att hitta säkra alternativ. Tappar sällan bollen. Ok, han väljer ofta att passa bakåt. Men när han väl tar sig/bollen framåt blir det ofta konstruktivt. Tycker många misslyckas med att se vad Stoffe bidrar med. För mig är han klart en av våra bästa, är 100% team Stoffe!
FotbollsFFantast skrev:Tänkte på precis samma moment välja det enkla och minst ansträngande, Stoffes val, 3 av 4 passningar bakåt numera.
FFF_Klagshamn skrev:1-1 mot Tvååker. Sitt ner Och du tror ni kommer ta steget upp? Ni hör hemma på denna nivån tillskillnad från oss
Hissen skrev:Välkommen till verkligheten. Falkenberg är inte bättre.
FotbollsFFantast skrev:Sett över 90 min är vi ju inte i närheten att få med 3p. Mot en nykomling i söderettan. Känn på den.
FotbollsFFantast skrev:Sett över 90 min är vi ju inte i närheten att få med 3p. Mot en nykomling i söderettan. Känn på den.
FFF-experten skrev:Hur vi släpper in första målet är ett bra exempel på hur FFF numera spelar...Vi har ett utmärkt läge att ställa om och anfalla när Eskilsminne tappar bollen...istället väljer Stoffe att spela bollen bakåt och hem. Kontringsläget går förlorat då man istället väljer att börja rulla boll mellan mittbackarna. Då man slarvar skapas istället en målschans och i detta fall mål för Eskilsminne. Varför i hundan vågar vi inte anfalla när vi har läge? Varför måste vi alltid rulla bollen bakåt först?
Brattebobo skrev:Ja du det är frågan, såg du dagens match? Käre nån, byt ut hela laget…
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )