Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 30 | 16 | 8 | 6 | 56 | |
| 4 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 5 | 30 | 12 | 10 | 8 | 46 | |
| 6 | 30 | 11 | 10 | 9 | 43 | |
| 7 | 30 | 11 | 8 | 11 | 41 | |
TOTALT 47075 INLÄGG. JUST NU 0 INLOGGADE.
Don Godiva skrev:Man mötte Öster i onsdags 1-2 Och idag Ahlafors jumbo i serien vinner 1-0 efter varit pressade hela andra halvlek.
Brattebobo skrev:Tycker inte det går att utvärdera så mycket från den här matchen. Vi är glada att det gick att genomföra och att vi fick tre poäng med oss hem. Man kan ju tänka sig att om 2-0 hade suttit på någon av de rätt kvalificerade chanserna vi hade till detta så hade det säkert blivit mer avslappnat, några tidigare byten gjorts och matchen fått en lite annan utveckling. Positivt tycker jag ändå är att vi skapar betydligt mer än de, så på så sätt rättvist. Två chanser har de väl att näta under hela matchen om jag minns rätt. Tim behöver göra en kvalificerad räddning, mer är det inte. Men känns läskigt med alla hörnor och lite för mycket spel kring vårt straffområde. Dock har vi rätt bra koll.
L19X2 skrev:Skulle vara intressant att se hur många som vill bryta matchen om Ahlafors kvittera…
mackattack2 skrev:Hade varit kul om vi fick låna bollen lite med….
snutstrut skrev:Ja, det var nog bra förberedelse inför dagens match att man fick möta ett snabbare Öster. Hoppas på 3 stabila poäng mot Ahlafors! Har de en sådan fin idrottsplats i Ahlafors som speakern tjatat om senaste veckan?
FotbollsFFantast skrev:Sammantaget efter Öster I en uppflyttning till SE håller Melker N, Aguda, Ärlig, Hintsa, Tim E, Borgström, Stoffe i en avlastande roll på mitten. Finns fin utveckling i Melker L, förläng, Remo på tillväxt med. Tyvärr ser väl Sibelius inte riktigt ut att ta chanserna han får? Blek igår… Emillov i frysbox minns inte senast jag såg honom spela….tycker ändå han hade nåt i sig i fjol. Mittbackarna alla tre tycker jag är tvek på en serie upp, särskilt passningsfötterna…. Forza Gula
Visar 1 till 30 ( av 47075 poster )