Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46384 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Tuta och Kör skrev:Härlig intervju med Ängelholms tränare Roar Hansen i Skånesporten. På frågan att man ligger 2p före FFF. Vi har 6 startspelare från U19 laget och hade vi haft Falkenbergs bänk som man hade mot Ljungskile garanterar jag att vi hade slagis om top platsen i denna serie. Dock blir det jobbigt att möta Falkenberg just efter deras nederlag. Vi ska i allafall ge dom en match och en bra utbildning för våra unga killar. Man får inte glömma att Falkenbergs U19 lag slaktade Ängelholm föra året med 6-1 hemma. Vi har noll spelare med i truppen medans 6 st startar i Ängelholm. Något fel gör vi? Vi har till och med ungdomslandslags spelare i Elliot Hintsa som gjort noll minuter i serien på 1,5 år. Känslan är att vi har kniven mot strupen innan ungdomar drar från klubben. Sen är det kört
Tuta och Kör skrev:Härlig intervju med Ängelholms tränare Roar Hansen i Skånesporten. På frågan att man ligger 2p före FFF. Vi har 6 startspelare från U19 laget och hade vi haft Falkenbergs bänk som man hade mot Ljungskile garanterar jag att vi hade slagis om top platsen i denna serie. Dock blir det jobbigt att möta Falkenberg just efter deras nederlag. Vi ska i allafall ge dom en match och en bra utbildning för våra unga killar. Man får inte glömma att Falkenbergs U19 lag slaktade Ängelholm föra året med 6-1 hemma. Vi har noll spelare med i truppen medans 6 st startar i Ängelholm. Något fel gör vi? Vi har till och med ungdomslandslags spelare i Elliot Hintsa som gjort noll minuter i serien på 1,5 år. Känslan är att vi har kniven mot strupen innan ungdomar drar från klubben. Sen är det kört
Mr_yellow skrev:Stämmer bra.. Vi började vinna när tex Lucas S fick ersätta Stoffe.. tillslut kunde inte Chrisse hålla sig trots att Lucas var med när vi vann allt men sedan va de kört för Lucas under hösten.. Klart dom måste låta andra få chansen nu.. visst vi såg att vi kunde bli tvåa trots usla starten men Trollhättan är redan långt före.. oroväckande !!! Kan ju fan inte v nöjda om vi inte vinner denna serie..
Lagkamraten skrev:Finns säkert någon här som har koll på allt, kan hända att jag har fel. Efter den usla starten förra året så tror jag det vände borta mot Qviding. Vi hade spelat Dahl o Stoffe centralt tills dess, Dahl avstängd o Stoffe skadad (tror jag) Melker o Lucas ersatte och det blev ett jävla drag. Hintsa nickade in ett mål på en 50-60m passning från Lucas o Melker gjorde mål. Kanske kan hitta något sånt spännande nu med. Varför inte testa hintsa eller ärlig på topp. Eller att någon ringer hofsö och frågar lite snällt om han kan hjälpa oss. Jag skulle vilja testa nått annat längst fram!
Zackie skrev:Bara rent skitsnack i HN, känns som man backar 2 år i tiden med Tuve o Hasses ideliga tjöt om energi. Helvete att som tränare märka att spelare inte e på tårna utan att agera e tjänstefel. Skulle gjort trippelbyte i paus, markera att detta e fan inte OK, skit i att vi leder. Ett lag som LSK som får bygga nytt inför varje år, som sätter truppen långt in i mars ska vi spöa 10 av 10 gånger. Nä detta va ren underskattning inget annat även om ingen säger detta rakt ut.
Lagetvidhavet skrev:Dags att glömma debaklet igår och blicka framåt.. Kan man hoppas på lite förändringar i startelvan på Söndag? In med Gabbe och Melker Larsson i backlinjen. Ut med Tobbe o Adam. In med Lucas jämte Stoffe/Melker på mitten. (kan inte bestämma mig här..) Aguda och Hintsa på topp. Testa att bänka Leo. Alla till Ängelholm!
mackattack2 skrev:Med tanke på att Chrisse inte gör några justeringar i start 11:an så blir spelarna för bekväma och vet att dom kommer starta nästa match igen oavsett resultat. Jag hoppas verkligen efter denna skitmatchen att han börjar tänka om och roterar i 11:an inför nästa match så det blir lite konkurrens om platserna
Långabollar123 skrev:Inte konstigt bytte alls. Det var ju en intelligent tränare i Erik Lund som för övrigt var stort sätt tackade ja till träna jobbet i Falkenberg men plötsligt drogs sig ur. SYND för han är klass. Han läste av hur trög Adam och hur offensiv Remo var på vänster katten och slaktade med överbelastning just på denna kant. Att inte våra tränare kunde se detta är helt sjukt. Ljungskile hade lekstuga på Remo och Adams kant. Man skulle gjort byte tidigare och inte när det redan var för sent. Remo skulle ut men det skulle Adam också varit till 120% . Gabbe med sin snabbhet skulle kommit in där. Sedan funkade inte presspelet idag alls där Leo var för dålig och för trött för att spela 90 min. Det är pinsamt att tränaren säger att spelarnas ska rannsaka sig själva. Detta var tränar tabbe så det sjunger om det. Vi blev överträffad av en klass tränare ERIk LUND som läste sönder oss och skrattar säkert nu. Dags att vakna klubben och sluta lev på föra året att vi var obesegrade bla bla. Nytt år och spela med spelare som springer för laget. Det är nyckeln i div.1 Fortfarande chockad hur man kunde ha Leo kvar så Länge när nästan dog av trötthet. Fans ingen ork för presspel och där man kan se att han inte har snabbheten heller för djupleds spel. Hoppas vi går igenom denna match, applåderar deras tränare Erik Lund och gör om och gör rätt mot Ängelholm borta nästa match.
Lagetvidhavet skrev:Konstigt byte. Håller med.
Lagetvidhavet skrev:Konstigt byte. Håller med.
FotbollsFFantast skrev:Man byter ut Remo, måste vart för att han anföll med speed…. Ärlig skulle kanske nappat på BP budet, mentalt verkar han vara i Stockholm…..
Visar 1 till 30 ( av 46384 poster )