Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Tuta och Kör skrev:Bra andra halvlek av FFF idag. Snabba omställningar av Oliver, Wille, Elliot och Seven. Dessa 4 såg spännande ut i offensiven. Ungt lag och farliga Wille född 2000 O.Hintsa 2001 Seven 2003 E.Hintsa 2004
Tuta och Kör skrev:Bra andra halvlek av FFF idag. Snabba omställningar av Oliver, Wille, Elliot och Seven. Dessa 4 såg spännande ut i offensiven. Ungt lag och farliga Wille född 2000 O.Hintsa 2001 Seven 2003 E.Hintsa 2004
FFF Nisse skrev:Vad säger ni är det inte dax o knäcka Varberg imorgon. Vet att det är första matchen och att det är träningsmatch MEN DET HADE VARIT GÖTT!
Brattebobo skrev:Han har vart frejdig och fin i varje inhopp jag sett honom göra i år och är ju betydligt löpstarkare än Adam. Det man hört är att han skall ha haft svårigheter med att ta till sig instruktioner och förstå hur det är tänkt att han ska spela. Det kan vara den biten som hållit honom utanför startelvan snarare. Som spelare ser han väl både fysiskt och tekniskt bättre ut än Adam, vad det låter som att det handlar om är snarare hjärnan så att säga.
RodevågsBåt skrev:Gillade vad jag såg av Bala på slutet av säsongen. Mer direkt än Adam med sin löpningar med och utan boll vilket vad väldigt nyttigt på slutet av matcherna/Startspelare om Adam är trött eller skadad(enligt mig, startspelare även om Adam är frisk) + han täcker 2 positioner. Och som Nisse säger, ser lite tunt ut.
FFF Nisse skrev:Hur känner ni om nu Bala skulle lämna med? Jag tycker det börjar kännas tunt i truppen. Dahl, Hofsö, kwame, Silverholt, Nadeem, och dessa har vi ersatt med 3 st 19 åringar o Anton. Vad tänker ni?
FFF_Klagshamn skrev:Kan han få en chans så ta den? Som supporter bryr iaf jag mig inte om vad spelare eller andra klubbar vill. FFF går före. David står på sig tillskillnad från vad Håkan hade gjort. Bra David! Kan han få en chans ta den? En chans att spela en halv säsong i allsvenskan med ett BP som är tillbaka i Division 1 om 2 år igen?
FotbollsFFantast skrev:Böljan ligger i div 3, och har nog stora möjligheter att bli stans nästbästa lag 2023.
FFF Nisse skrev:Varför ska vi låna ut honom? Nu är det dax att ge killarna från Falkenberg chansen!
FFF_Klagshamn skrev:Vad som oroar en del dock är att Böljan rycker i Fridolf vad der verkar..
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )