Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
4 | ![]() | 22 | 12 | 5 | 5 | 41 |
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
7 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46639 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Lagetvidhavet skrev:Spännande kamp imorgon och hoppas vi tar tag i taktpinnen direkt och visar vem som bestämmer. Jag tycker man ska köra samma elva som senast om nu inte Melker är frisk för då ska han in i elvan. Kämpa gula!
Don Godiva skrev:Lästes HN att man skall spela mera i djupled finns en som är överlägsen att leverera detta nr.17 Lucas Sibelius en stjärna som är nära sitt genombrott
Brattebobo skrev:Startade förra matchen.
Don Godiva skrev:Lästes HN att man skall spela mera i djupled finns en som är överlägsen att leverera detta nr.17 Lucas Sibelius en stjärna som är nära sitt genombrott
Zackie skrev:Norrby som va en outsider till att blanda sig i toppstriden har fått en allt annat än en bra start, 2 raka torsk. FCT slog tillbaka ett svagt Vänersborg hemma, svårt o säga hur de är när de får ”riktigt” motstånd. Oddevold ser ju som förra året ut till att va stabila. FCT borta i helgen, naturgräs o riktig plan, bör passa oss, de va la förra året vi hade typ 25 avslut o de 1 och de vinner med 1-0! Hemma här i höstas va de ju inget snack, stabil 2-0 seger för oss. Hoppas de lossnar för Ärlig o Hintsa denna kommande match, det behövs.
Gulfot skrev:Någon som vet hur det kommer sig att vi tappade från bästa klubben i Halland, från att vara på 3-4e plats? Sorglig utveckling, var gick det fel?
Långabollar123 skrev:Min uppfattning är att klubben gjorde fel när man behöll större delen av gamla spelare som inte hade råken tyvärr. Med höga löner i superettan. Spelare knappt platsade och var ofta skadade och i samma veva ändra spelidé. Misstag av klubben och missräkning tyvärr. På det lånade spelare.
Gulfot skrev:Någon som vet hur det kommer sig att vi tappade från bästa klubben i Halland, från att vara på 3-4e plats? Sorglig utveckling, var gick det fel?
Forza-IKO skrev:Ganska många pinsamma inlägg här, vad är det som stör er så är det att Varberg ligger två serier högre upp än er eller?
Forza-IKO skrev:Ganska många pinsamma inlägg här, vad är det som stör er så är det att Varberg ligger två serier högre upp än er eller?
Lagetvidhavet skrev:Dags att vända blad och titta på Trollhättan… Förlust där förra året där jag har för mig att vi skapade väldigt mycket men dom gjorde mål sina få chanser… Melker betyder enormt för oss, enligt mig. Nu blir det gräsplan igen med rejäla mått så då ska vi kunna utnyttja ytorna mer. Det är läge för revansch efter förra årets resultat. Hoppas Melker kan spela för han saknades igår… Framåt gula!
Långabollar123 skrev:Förstår inte varför ni skriver här ???? Har du sätt oss skriva på er sida? Är det inte bättre ni skriver på er store brors Ljungskiles sida?
FFF_Klagshamn skrev:Låter fasansfullt läskigt! Kanske kan ni knipa en femteplats när dom är tillbaka. Dom flesta matcherna spelas inte på en frigolitplan i Norge som bara IFK Uddevallas farmarklubb bemästrar.
Lagetvidhavet skrev:Få det inte att framstå som ni är något spelskickligt lag. Vi var usla och spelade ändå 1-1 emot er. Vi ska bara värma upp först så ser vi hur det ser ut till hösten!
Visar 1 till 30 ( av 46639 poster )