Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46352 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Don Godiva skrev:Hofsö eller
Brattebobo skrev:Grattis IFK Malmö till ett hyfsat nyförvärv!
PekkabadboyForEver skrev:Hela föreningen måste ta krafttag nu. Styrelsen bör ställa krav på respektive tränare/sportchef för dam och herr att man verkligen satsar så att vi kan få lyfta pokalen två gånger 6/1. Ring Araba så han kan få stångas med Bänared och Rinia. Värva tillbaka Jenny Bengtsson till damlaget. Det här är inget skämt, det är Nyårscupen och vi måste vilja vinna pokaler!
mackattack2 skrev:Vet vi vilket lag vi ställer upp med?
FFF_Klagshamn skrev:Nyårscupen is coming home!
Zackie skrev:Surt att Hofsö försvinner, inte lätt o hitta nån med den arbetskapaciteten, dagens generation är mer lata o inte lika ambitiösa. Oskar C kanske kan va den som axlar rollen, fysik har han så förutsättningarna finns, lite Haaland över honom?
skrev:Mycket ”tror” och ”hoppas”.
skrev:Ja ska man vara ärlig så är det mycket bättre vi kommer redo med nytänk fotboll så som FFF gör för tillfället. Ska jag vara ännu mer ärlig så tror jag att vi kommer ses 2024 i superettan och då kommer vi med helt annan fotboll och ni ja jag vet inte kanske har ni ny tränare då. Förmodligen Men jag hoppas att HBK är kvar i allsvenskan och vi går upp till superettan . Men det är väl för stor önskan tyvärr
Hbk12345 skrev:Det är bättre att spela champagnefotboll i div 1 södra än att ta hem superettan och spela 2 serier högre upp?
Tuta och Kör skrev:8år sedan nästan. Det händer mycket på 8 år men det konstiga är? Varför har dom inte hittat klubb än? Dom måste ju vara sugna sådana lag som Skövde Aik, Vänensborg eller Tvååker. För HBK spelar ju likande fotboll som dessa lag. Kan vara så att andra klubbar högre upp tvekar lite för många elit lag rullar mycket boll nu för tiden och tyvärr är ju inte Haglund känd för detta det senaste 3 åren. Dom går ju gratis så det borde vara intresse någonstans dock är jag tveksam om FFF tar någon av dom.
Hbk12345 skrev:Christoffer andersson spelade med en ung bengtsson 2015 och Berntsson spelade 19 matcher så han har koll på dem
Tuta och Kör skrev:Frågan är vem ska dom slå ut??????
Tuta och Kör skrev:Frågan är vem ska dom slå ut??????
Hbk12345 skrev:Andreas bengtsson, vänsterback som varit ordinarie i många säsonger och Alexander Berntsson, mittback har inte fått förlängt av Hbk och borde vara intressanta för er för att knipa förstaplatsen nästa år?
Visar 1 till 30 ( av 46352 poster )