Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46364 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
kebby skrev:Hej! Är det någon som kan förtälja vad länken på HN säger? När är fristen på 8 månader slut för ÖFK? När tas ev. beslut om ÖFK inte reder ut soppan och är det isf FFF som direkt får platsen i superettan? Väl mött!
Naturgräs skrev:Någon som vet vilket bolag som sänder kvalet? Det verkar inte vara Discovery, eller?
FotbollsFFantast skrev:Gött det snackas kvalfotboll på jobb och lite här och var i stan!! Hoppas falkenbergarna ger sig ut å stöttar på FAA på torsdag!!
Mr_yellow skrev:Vi som inte åker upp till Östersund som ni hjältar som gör det, var kan man se kvalmatchen hemma? Vilken kanal eller stream? Någon som vet?
snutstrut skrev:Tidigare har väl ändå FFF spelat negativa kval för att hålla sig kvar? När man verkligen gått på knäna. Nu är man ju i en helt annan långvarig, positiv trend. Jag känner mig rätt säker på att Östersund får det riktigt jobbigt på torsdag!
Fjällräven skrev:Ja så kan det mycket väl bli. Blir det så ska du ta med dig att det snart är fem år sedan herr Kattbajs med flera blev åtalad för ekonomisk brottslighet. De åtalade friades på alla åtalspunkter ska understrykas och Kindbergs totalsågning på Fejjan av Hedenljungs bok är faktiskt objektivt jävligt intressant. Underskottet för ÖFK beror mycket på misslyckad satsning 2019, pandemin med oförklarlig återbetalningsskyldighet av pandemistöd, och uteblivna publikintäkter från en vilsen besviken pöbel. Ni springer in på Ullared och tömmer växelkassan om det krisar. Publikstödet är detsamma. Vi snittar runt 1300-1500 pers nu mer liksom ni, och hur faan klarar ni er är frågan? Den arenan lär inte vara billig, eller är det någon annan som betalar? Hyresskulden för Jämtkraft Arena är betydande för ÖFK, hyresvärd är kommunen. Men jag håller med, ÖFK bör flyttas ner på grund av ekonomin. Alla dar i veckan, men än lever vi. Förövrigt är det bara Fritson, Keita och Mensiro kvar i laget sedan 2018 och Jenny och materialaren, av hela organisationen!! Fruktansvärt jävla lågt då att pissa på dagens ÖFK. Nu tror jag vi får det svårt mot er. FFF har gjort en mycket stark säsong. Men efter sådant inlägg hoppas jag vi dänger skiten ur er. Första halvan av säsongen är vi sist i Superettan. Andra halvan är vi 7:a bara två poäng efter Örgryte på andra plats. Så chansen finns definitivt. Lycka till!
Mr_yellow skrev:Nu slår vi ut detta fusklag och förhoppningsvis ser vi dom aldrig igen efter detta kval..
Mr_yellow skrev:Vi som inte åker upp till Östersund som ni hjältar som gör det, var kan man se kvalmatchen hemma? Vilken kanal eller stream? Någon som vet?
Naturgräs skrev:Älskar er kvalvideo på Facebook samt att mannen med skägget är med i den. Hoppas han är på plats i Östersund om en vecka. "Laget vid havet" är så fin. All lycka till i kvalet till er.
Tuta och Kör skrev:Helt sjukt vi som var så långt ifrån Varbergs Bois kan plötsligt spela i samma serie. Det kan gå fort i fotboll.
Brattebobo skrev:Givetvis fler som tittar på t.ex. Aguda och Ärlig. Jag tycker inte heller de ska spela div 1-fotboll nästa år. Vore kanon att greja det här kvalet nu!
Zackie skrev:De som vart mest framträdande i år står under kontrakt nästa år så då blir det att hosta upp bra med stålar vilket jag inte tror att BOIS har;)
Visar 1 till 30 ( av 46364 poster )