Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:Ja? En förlust till för er och vi har allt i egna händer i.om vår målskillnad. Vakna.. eller ja fortsätt befinn er i er falska trygghet så kommer vi så sakteliga ikapp :)
Falköga skrev:Ja, situationen är otroligt obekväm.
FFF_Klagshamn skrev:Känn flåset gais
FFF_Rosengård skrev:Bra party i Oskarshamn. Brudarna där trivdes verkligen att umgås med mig och Pekka. Partyt hamnade på högsta nivå...tequila efter tequila sänktes och vi levde i vanlig fucking ordning som kungar jalla. Gav ledigt till en av mina anställda på pizzerian, gav honom tre flaskor tequila och två fina flarror whisky i utbyte mot han åkte upp till Falkenberg och liverapporterade till mig från damernas match. Jalla besvikelsen över förlusten där utbyttes senare till glädje när herrarna levererade. När derbyt är mot Tvååker blir det en veckas semester för party hemma hos Sverker läkare. Jalla nu gasar vi mot Suparettan.
FFF-experten skrev:Vinst idag i en lurig match och 13 raka nu utan förlust. Imponerande och härligt!! Trots många poäng in på kontot så är jag dock lite orolig... Tycker inte att det sett lika bra ut de senaste matcherna. Stoffe i all ära, men jag tycker han blir lite väl defensiv och faller ner för långt i banan. Långa stunder blir han mer en ren försvarsspelare än mittfältsmotor vilket i sin tur gör att det blir väldigt tomt på mittplan. Genom detta skapar vi inte heller så mycket framåt. Jag tycker att vi måste våga lyfta spelet med hög press etc. Precis som vi t ex gjorde hemma mot Ängelholm då de inte fick en lugn stund med bollen Då var vi riktigt bra. Hoppas att vi kan hitta tillbaka till detta fartfyllda och frejdiga speI utan ängslighet.
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )