Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Så kan man inte tänka… en härlig utmaning för dessa 2 e det! Tobbe har vart riktigt bra senaste men Gabbe e duktig o Dahl ska bli kul o se som mittback, spelade väl det borta mot Sundsvall i höstas (1-1) o blev dessutom målskytt! Reservstället på idag när vi möter ett annat gulvitt gäng! Spela hem 3 p!
Tuta och Kör skrev:2 nya mittbackar mot Lund. Jobbigt
Lagetvidhavet skrev:Melker inte kom upp nivå? Han var ju överlägset bäst på plan. Aguda stundtals omständig men han bidrar mycket till offensiven. En spelare som sticker ut och det behövs på planen.
Gusten II Adrian skrev:Tycker tvärtom mot många här att Aguda bidrar med mycket riv och slit och även fart och lir. Melker tyckte jag dock inte kom upp i nivå mot Tvååker. Dahl är jag också tveksam till. Nej håll fast vid de unga lirarna så kommer det här gå bra till slut.
Gusten II Adrian skrev:Tycker tvärtom mot många här att Aguda bidrar med mycket riv och slit och även fart och lir. Melker tyckte jag dock inte kom upp i nivå mot Tvååker. Dahl är jag också tveksam till. Nej håll fast vid de unga lirarna så kommer det här gå bra till slut.
Tuta och Kör skrev:Mot Lund. Dags för Aguda att vila lite. Ser inte så bra ut och är helt ofarlig. In med stoffe där och sedan skulle Dhal startat mot tjonga laget Tvååker istället för Luckas S på mitten, han hade det lite jobbigt med fysiken och mycket bolltapp.
Långabollar123 skrev:Ja det blir jobbigt för han idag för han kommer få jobba hem mycket. Springer inte många meter hem annars. Dom verkar vara duktiga på skaffa straffar, har redan haft 3 straffar i år och 8 föra året.
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )