Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46364 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF-experten skrev:Vi har ett lag som borde kunna vara med och slåss i toppen av denna serie. Men även om vi haft spelövertag i flera av matcherna så har vi ju förtvivlat svårt för att göra mål. 4 mål på fem matcher talar sitt tydliga språk... Att skylla på otur eller att "bollen inte ville in i mål" är dåliga bortförklaringar. Enligt mig så går vårt spel inte tillräckligt snabbt. Vi har mycket boll men detta hjälper föga när själva spelet med bollen går för långsamt. Kan vi släppa iväg bollen lite snabbare och få upp tempot i spelet ytterligare så kommer det bli svårt att försvara sig mot oss. Lite högre passningstempo och lite mer "onetouch" i djupled ...och målen kommer att komma! Vi är tillräckligt bra för att höja tempot ett snäpp. Jag tror fortfarande att vi kommer att kriga i toppen till hösten.
Zackie skrev:Surt som fan, men efter att sett highlightsen (såg inte matchen) är det ju helt otroligt att inte vi gör mål o vinner denna match, nu till skillnad från 3 tidigare år spelar vi oss fram till lägen o förr eller senare börjar målen rulla in…. Tim får inte göra fler misstag nu, vi har dock inte haft en rejält stabil målvakt sen Stojans tid förutom Martler 2013 o Hampus N 2018, kanske är det dålig kvalite på målvaktstränaren som inte lyckas att utveckla arbetet där??? Nä som sagt känns skit idag men samtidigt tycker jag att spelet börjar se bättre ut. Kämpa!
Tuta och Kör skrev:Snälla vad gör Tim och Tim ???????
Mr_yellow skrev:Skönt med seger! Och vi ska njuta. Men jag är inte nöjd med seger varannan match för vi ska va med i toppen och inte mitten. Så förväntar mig vi går ut såhär nästa match också! Vinst igen och vi är igång ..
Zackie skrev:Jo visst har man sett det på högre nivå, men det positiva e ju att man gör ju bara misstaget en gång, så Tim lär inte göra om det så länge han spelar hos oss:) Bara tur att vi ledde med 2-0, då blev det en billig läropeng!
Gusten II Adrian skrev:Efter att ha sett highlightsen nu måste jag ställa mig frågande till sista målet. Sådana misstag sker ju inte ens i Bänareds pojklag. Mycket märkligt.
FFF-Eric skrev:Tydligt ute? Den var inte ute.
Sammo_FFF skrev:När man sett highlights kan man konstatera att vi dominerade totalt, och jävlar vilka mål vi gör! Läste i matchrapporten att vi fick ett mål bortdömt också, det var inte med i klippet så kan nån berätta om bollen var tydligt ute? Sen är det väldigt oroväckande med så här många målvaktstavlor på kort tid, sånt här ska ju inte kunna hända... Men förhoppningsvis lärde han sig nåt och kollar sin omgivning i framtiden hehe.
Visar 1 till 30 ( av 46364 poster )