Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:Istället för att värva en spelare som typ Wilhelm Ärlig så borde prio ett ha varit att hitta förstärkningar till en backlinje som varit obefintlig de senaste säsongerna.
FotbollsFFantast skrev:Kan det vara så enkelt att det är spelarna som inte är bättre, just nu. Sifferleken kanske inte är grundproblemet… Titta på innerbacksalternativen. Tobbe K, inte direkt hjälpt till att hålla tätt de sista åren… Stålheden Tvååkers tredjeval 2021. Gabbe som lånades ut för att få speltid 2021. Det luktar inte SE om besättningen där, i nuläget…. Sedan jublade man ju när Melker N stannade, i mina ögon obegripligt att han inte är given på mitten? Ja det finns att jobba med i veckan för FFF.
Zackie skrev:Jag skiter i hur vi spelar i dagsläget men det enda som funkar för oss o alltid gjort är 4-4-2, varför ska vi ha 2 sittande mittfältare när vi har en 4- backlinje???? Erlandsson Borgström Stålheden Gabbe Crazy Stoffe Melker N Sibelius Hintsa Hofsö Kizito
KanuBelieveIt skrev:Vad snackar du om? Varberg gör det fantastiskt bra i Allsvenskan. Något FFF misslyckades med. Det är helt sant att nivån är närmre Vinberg än Varberg. Två förluster på tre matcher är uselt.
FFF_Klagshamn skrev:Läser att du har sympatier för MFF också. Fan jag trodde att du faktiskt var boisare på riktigt men liksom alla andra boisare så följer du även en annan allsvensk klubb och har fc bois som sidointresse. Min beundran för ditt supporterskap till fc bois sjönk en aning nu får jag medge.
FFF_Klagshamn skrev:Dom motstånden har du också att se fram emot på sikt. Vi möts i Division 2 tids nog. Vet er plats. Ni är ingenting och ni har aldrig varit det heller.
FFF_Klagshamn skrev:Tacktack du är inte så dum du heller! Beundrar din sympati för bois med. Du är en av få boisare jag har sett här på SF och överhuvudtaget med för den delen.
skogstorparen skrev:Du e la go, beundrar din sympati för FFF :-)
skogstorparen skrev:Du e la go, beundrar din sympati för FFF :-)
FFF_Klagshamn skrev:1-1 mot Lilla Torg är bättre än 5 säsonger i allsvenskan också eller?
skogstorparen skrev:2-0 i allsvenskan 2022 mot Sundsvall är bättre än torsk mot Vänersborg i div 1 södra 2022 skratt
FFF_Klagshamn skrev:Bitter för ni inte ens kunde slå Klagshamn 2010? Nivån där ni hör hemma
skogstorparen skrev:BOIS allsvenskt lag skratt skratt skratt, du är en go en, lycka till Klykshamn ;-)
FFF_Klagshamn skrev:När man följer fc bois behöver man gilla sina egna kommentarer med. Tragiskt :(
skogstorparen skrev:BOIS behöver inte 5 säsonger för att nå 117p och definitivt inte -147 i målskillnad, snacka om såll, inte undra på att ”Laget vid havet” sjunker likt en gråsten
FFF_Klagshamn skrev:Ja vi är fortfarande över er i den så kom tillbaka när ni har gjort 5 säsonger.
skogstorparen skrev:Ni kommer ALDRIG mer tillbaka till AS, du Klugshamn får vara glad å kolla på ditt lag mot Stafsinge å Vinberg i framtiden ;-)
skogstorparen skrev:Allsvenska Maraton tabellen 2021: säsonger målskillnad poäng 36 Falkenbergs FF 5 -147 117 39 Varbergs BoIS 2 -2 74 Hihi ”vet var vi en gång varit” målskillnad -147 på 5 säsonger i AS, nåväl det vet vi andra oså, skratt
skogstorparen skrev:Allsvenska Maraton tabellen 2021: säsonger målskillnad poäng 36 Falkenbergs FF 5 -147 117 39 Varbergs BoIS 2 -2 74 Hihi ”vet var vi en gång varit” målskillnad -147 på 5 säsonger i AS, nåväl det vet vi andra oså, skratt
FFF_Klagshamn skrev:In time så sänker vår målvakt er i derbyn igen. Men njut så länge du och de andra 5 med sympatier hos bois kan det och tyvärr lär du få göra det under en längre period är jag rädd för vi är i fullständigt förfall men vi vet iaf vad vi en gång har varit och vi vet att en dag står vi där igen och ni är tillbaka på nivån där ni hör hemma.
skogstorparen skrev:Ni har FCT kvar att möte i Trestads regionen, hmm inte det lättaste motståndet då jag tror att FCT är det bästa laget i den regionen, skratt började min fotbolls karriär i en del av FCT, Trollhättans IF, sedermera ihopslaget med Trollhättans FK = FCT, inte alls sköj å se hur Laget vid havet fullständigt krakelerat, Sakta sjunkande i havet, det var två av er som önskade att BOIS skulle ruttna i de lägre serierna, nåväl återstår väl å se vilket lag som ruttnar långt nere i serie systemet inte för jag vill att skall bli så ;-) nu gäller det för laget, ledningen och Laget vid havet att vända skutan på rätt håll, det skulle jag uppskatta om det blir så, kämpa FFF å det tycker jag för laget inte för ”laget vid havet”
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )