Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Falköga skrev:Själv dömde jag ut honom fullständigt efter att ha sett dom typ 25 matcherna i FFF. Extremt ojämn. Ville spela ett spel han inte behärskar, med en hög indianpassningar som följd. Rusade in i press för att han låg helt fel från början och blev givetvis då överspelad. Dom sista tre matcherna jag sett honom i, genrepet mot Landskrona, oddevold och Trollhättan. Där har han motbevisat mig helt. Han har spelat rakt och enkelt och eg varit helt felfri. Han är ju bara 23 bast och fortsätter han att spela efter sina förutsättningar så har han ju faktiskt en framtid på elitnivå också.
Falköga skrev:Som folk här satt och tog ut i laguppställning efter laguppställning vecka ut vecka in. Och sen blev lack när han drog. Jag blev förvånad över att han drog, för hade svårt att se klubbar på rad för honom. Är inte hundra att han är en starter när vi har allt tillgängligt, men är både överraskad och nöjd över att han bidrar såpass.
FFF_Emil skrev:För oss var en en av dem sämsta spelarna i laget ifjol, tabbe efter tabbe och otroligt svag i luftrummet
BrunoMatsson skrev:Hur skulle ni summera mittbacken Axel Noren som spelare som gick från er till GAIS denna säsongen? Positivt? Negativt?
BrunoMatsson skrev:Hur skulle ni summera mittbacken Axel Noren som spelare som gick från er till GAIS denna säsongen? Positivt? Negativt?
Tuta och Kör skrev:jag är inte det minsta orolig för laget. Det har gått två omgångar ta det lugnt. Det lilla problem jag ser är mittbacks platsen. Nu måste man ha en som kan spela upp bollen bra för det verkar som att dom flesta lagen kommer backa hem direkt och speciellt om motståndarna skulle leda matchen, här är en ovan situation för klubben. Viktigast just nu är ju att sätta Hintsa, Hofsö, Ärling och Aguda i arbete. Speciellt Hintsa måste få bollarna bakom baklinjen och det har vi inte haft en enda gång i dessa två matcher. Tycker också att han ska spela på topp med Hofsö för där kommer han kunna springa igenom alla lag i denna serie. Gäller att vakna från 1a minuten från och med nu så kommer vi köra över många lag. Redan på Lördag
Zackie skrev:Vet inte va som hänt med O Hintsa, med tanke på hur han såg ut i höstas ska ju han bara dominera i denna serie. Trivs han inte som ytter, när han va som bäst i höstas spelade ju han som en av två anfallare jämte ABW eller Kizito, tyckte att han fick mer uträttat då? Skum känsla efter senaste matchen, trodde faktiskt att vi kommit längre, varför fick Gabbe gå ut i paus, sjuk? Tycker han e bättre än både Stålheden o Tobbe. Borgström o Crazy tycker jag har fina inspel, men vi måste va mer på hugget i boxen, vi är liksom inte där mer än då Hofsö, Aguda har mkt i sig mer viker ner sig väldigt lätt i närkamperna, Stoffe viktig med sin rutin o kan hålla bollen. Tycker vi spelar stundtals fin fotboll men en match avgörs inte på mittplan.
Zackie skrev:Vet inte va som hänt med O Hintsa, med tanke på hur han såg ut i höstas ska ju han bara dominera i denna serie. Trivs han inte som ytter, när han va som bäst i höstas spelade ju han som en av två anfallare jämte ABW eller Kizito, tyckte att han fick mer uträttat då? Skum känsla efter senaste matchen, trodde faktiskt att vi kommit längre, varför fick Gabbe gå ut i paus, sjuk? Tycker han e bättre än både Stålheden o Tobbe. Borgström o Crazy tycker jag har fina inspel, men vi måste va mer på hugget i boxen, vi är liksom inte där mer än då Hofsö, Aguda har mkt i sig mer viker ner sig väldigt lätt i närkamperna, Stoffe viktig med sin rutin o kan hålla bollen. Tycker vi spelar stundtals fin fotboll men en match avgörs inte på mittplan.
FotbollsFFantast skrev:Men vi kan väl vara överens om att fler behöver komma längre fram i planen? Skiter i vad de kallar uppställningen siffermässigt… Anfallsspelet var ju enormt trubbigt även i segern mot Torn….
Brattebobo skrev:Vi löser inget på ”tillbaks till 442”. Vi förlorar matchen på att vi är valpiga och står och sover (+målvaktstavla) i början, spelar ingen roll vilket spelsystem och strategi vi har då. Inte så enkelt att hämta upp 0-2 mot ett lågt stående kompakt försvar sedan. Tycker ändå vi gör ett okej försök stundtals i andra, och är en stolpnick från reducering ganska tidigt där. Inte byta runt och vackla nu i år igen tack…
FotbollsFFantast skrev:Har sagt detsamma, aldrig gillat ensamforward, Har man dessutom 4 backslinje, ska man inte behöva 2 defensiva mittfältare. Inte någon drömstart i serien direkt. Kör 4-4-2. Inte sett matchen idag, kanske väl…? Varsågod 11an Tim Borgström- Tobias K- Gabbe-Adam E Stoffe- Lukas S- Melker N-Bala Hofsö- Hintsa Forza Gula
Lagetvidhavet skrev:Sämre insats än idag är svår att hitta. Gör om och gör rätt!
The Boss Fbg skrev:Stålheden tyckte efter matchen att det bara var under 5 min i första halvlek som vi inte var på banan - att vi pressade Oddevold hela matchen??? Då var det inte samma match jag såg då - det kunde blivit 5-0 om vi inte haft sån tur. Vänersborg nästa helg - en nagelbitare igen…
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )