Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Ny sportchef idag, ny tränare imon, Lunkan kanske, tränade ju Skrea för 15 år sen:)
snutstrut skrev:David säger två ggr till HN idag att det ska bli en ”härlig utmaning”! ;)
PekkabadboyForEver skrev:Klubbchef? In Urban Nylander we trust!
FotbollsFFantast skrev:Absolut gärna både MN och AW!!
Brattebobo skrev:Nej, och där önskar man ju behålla Melker Nilsson och Anton Wede t.ex. Men Tobias K och Stoffe.. kan bli lite som med Englund i år tänker jag, visar sig inte ens hålla div 1-klass trots gamla meriter. Två av våra sämre kort även i år.
FotbollsFFantast skrev:Nä samtidigt ska man ju veta att Div 1 springer vi inte igenom med Lukas Sibelius och Lorik Adami på ett innermittfält, inget ont om dem men ha respekt för att serien är inte enkel. Säkert svårt jobb nu att sätta en slagkraftig trupp vem det nu är som jobbar med det…. Eller vad som är på väg in eller ut eller hur det nu är….
Brattebobo skrev:Visst behöver man lite rutin i truppen, men om det är Tobbe K och Stoffe vi ska bygga centrallinje kring 2022 då känns det mest som att vi går i föredetting-fällan. Kan ärligt talat någon av dem tillföra något oumbärligt nästa år? Hade vart bättre med att både få hem Gabbe och behålla Ahmadi än att hitta en ekonomisk lösning med Tobbe K tänker jag spontant. Men jag kanske har fel, Tobbe och Stoffe kommer visa framfötterna och högsta klass i div 1… ?
Långabollar123 skrev:Gick in på Åtvidabergs hemsida och fick en chock direkt . Första jag såg var Mohammad Ahmadi Hahahah klar för en konkurrent. Undra om vi har koll på läget ????
Lagetvidhavet skrev:Jag skulle bli väldigt förvånad om vi inte löser en tränare till veckan. Det är ju inte bara föreningarna som vill ha klart med organisationen, utan också tränare och spelare vill ha en arbetsgivare. Säsongen drar ju ändå igång 10 Januari. Hoppas på att det händer en del närmsta dagarna.
FotbollsFFantast skrev:Va jobbar spelarna Ullareds IK å Varbergs Gif ? Du skojar??
FotbollsFFantast skrev:Precis, hur var plan B vid ytterligare en degradering? Sedan undrar man ju vad en del spelare tror med. Vet dom inte om var gränsen för att kunna leva på sin fotboll och inte går?
snutstrut skrev:Håkan gick ju ut för flera veckor sedan att det var dags att gå i pension. Varför fortsätter han som inget har hänt? Att han sitter kvar där, omotiverad och frustrerad över tränarfrågan och uteblivna nyförvärv lär ju inte föra laget särskilt mycket framåt. Tror han på allvar att han ska reda ut och ha allt klart innan april, och lämna efter det? Låter som en dålig strategi!
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )