Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
4 | ![]() | 22 | 12 | 5 | 5 | 41 |
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
7 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46637 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FotbollsFFantast skrev:Absolut gärna både MN och AW!!
Brattebobo skrev:Nej, och där önskar man ju behålla Melker Nilsson och Anton Wede t.ex. Men Tobias K och Stoffe.. kan bli lite som med Englund i år tänker jag, visar sig inte ens hålla div 1-klass trots gamla meriter. Två av våra sämre kort även i år.
FotbollsFFantast skrev:Nä samtidigt ska man ju veta att Div 1 springer vi inte igenom med Lukas Sibelius och Lorik Adami på ett innermittfält, inget ont om dem men ha respekt för att serien är inte enkel. Säkert svårt jobb nu att sätta en slagkraftig trupp vem det nu är som jobbar med det…. Eller vad som är på väg in eller ut eller hur det nu är….
Brattebobo skrev:Visst behöver man lite rutin i truppen, men om det är Tobbe K och Stoffe vi ska bygga centrallinje kring 2022 då känns det mest som att vi går i föredetting-fällan. Kan ärligt talat någon av dem tillföra något oumbärligt nästa år? Hade vart bättre med att både få hem Gabbe och behålla Ahmadi än att hitta en ekonomisk lösning med Tobbe K tänker jag spontant. Men jag kanske har fel, Tobbe och Stoffe kommer visa framfötterna och högsta klass i div 1… ?
Långabollar123 skrev:Gick in på Åtvidabergs hemsida och fick en chock direkt . Första jag såg var Mohammad Ahmadi Hahahah klar för en konkurrent. Undra om vi har koll på läget ????
Lagetvidhavet skrev:Jag skulle bli väldigt förvånad om vi inte löser en tränare till veckan. Det är ju inte bara föreningarna som vill ha klart med organisationen, utan också tränare och spelare vill ha en arbetsgivare. Säsongen drar ju ändå igång 10 Januari. Hoppas på att det händer en del närmsta dagarna.
FotbollsFFantast skrev:Va jobbar spelarna Ullareds IK å Varbergs Gif ? Du skojar??
FotbollsFFantast skrev:Precis, hur var plan B vid ytterligare en degradering? Sedan undrar man ju vad en del spelare tror med. Vet dom inte om var gränsen för att kunna leva på sin fotboll och inte går?
snutstrut skrev:Håkan gick ju ut för flera veckor sedan att det var dags att gå i pension. Varför fortsätter han som inget har hänt? Att han sitter kvar där, omotiverad och frustrerad över tränarfrågan och uteblivna nyförvärv lär ju inte föra laget särskilt mycket framåt. Tror han på allvar att han ska reda ut och ha allt klart innan april, och lämna efter det? Låter som en dålig strategi!
FotbollsFFantast skrev:Patetiskt skött hela biten, hur fan kan vi som jag raljerat om tidigare gett en tolk klartecken i föreningen första halvåret? Men vi vet inte vem som ska träna vårt representationslag? Eller vilka som får vara kvar på kansliet när svångremmen dras åt… Skiter i att det är externa pengar det är ändå resurser som missbrukas.. Nog fan hade afrikanerna klarat sig… Google translate? Hört talas om det? Skärpning, alla NU
Lagetvidhavet skrev:Visst finns det en oro när tränare efter tränare säger nej. Måtte vi landa i något bra senast nästa vecka! Förvånansvärt tyst kring nya spelare in. Har planen för Div 1 verkligen varit så genomtänkt? Usch, ingen bra känsla. Kämpa styrelsen!
FFF- Marcus skrev:Vilka begär det? Stoffe hoppas jag inte! Han ska va glad om ens får vara kvar för håller inte i ettan ärligt talat.
Zackie skrev:Verkar ju oxå lite konstigt att vissa gamla spelare inte förstår att man måste träna på em. o kanske ha ett jobb vid sidan om… finns ju inget lag i ettan som kan avlöna heltidsanställda proffs, finns ju spelare i SE som jobbar vid sidan av. Ta ert ansvar mot klubben, de va ni som spelade ner oss i källaren! Angående tränare är det ju mkt märkligt att ingen ny e på plats. Man måste ju sälja in ett projekt som känns intressant för kanske en tränare med högre ambitioner än ettan.
Visar 1 till 30 ( av 46637 poster )