Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Vi skulle väl leka hem Superettan i år? Jag kallar dig optimist ;) Vi såg väl alla matcherna mot Tvååker och Utsikten på försäsongen. Om det motståndet inte var något vi lekte med i år med en åtminstone dubbelt så dyr/fet trupp jämfört med vad vi kommer ha nästa år så ska vi nog inte tro att vi leker hem den serien. Stoppa raset och hitta rätt linje för framtiden…
FFF_Emil skrev:Vi tog endast 1 poäng mer än vad vi gjorde 2020 ganska imponerande hur extremt dåliga vi är
Brattebobo skrev:Minns ni känslan i paus i omg 19 hemma mot Akropolis? Vi hade två raka segrar och ledde med 3-0 efter första halvlek och var totalt överlägsna. Vi gick mot tredje raka segern och det var bra läge att käka in vår dåliga målskillnad och börja blicka uppåt. Där nånstans känns det som att vi tappade säsongen. Efter att ha släppt 3-0 till 3-3 tog vi sedan alltså totalt 6 poäng på återstående elva omgångar. Från att ha varit på gång ordentligt till att på nytt bli en slagpåse.
Sammo_FFF skrev:Många som verkar tveka, men Div1 måste vi ju kunna leka hem eller?? Kalla mig optimist men jag tror vi vinner den hyfsat enkelt. Jag tror inte heller det är nån panik med att reformera truppen. Ersätt såklart dem som lämnar, och om man hittar nån bra deal ska man ju såklart slå till. Men i ettan tror jag att spelare som Tobbe och Stoffe komner vara fullt dugliga. De kan nu få stanna. Det absolut viktigaste är inte debatterbart, nämligen att hitta en ny tränare. Det har så hög prioritet att allt annat knappt spelar roll. Vi måste få in en ny tränare med en spelidé, som vi kan öva in nästa år och som förhoppningsvis även kan funka i SE2023.
PekkabadboyForEver skrev:Vi ska dricka sprit i Lindome och charma deras brudar. Är ni lika taggade som jag?
PekkabadboyForEver skrev:Vi ska dricka sprit i Lindome och charma deras brudar. Är ni lika taggade som jag?
Sammo_FFF skrev:Många som verkar tveka, men Div1 måste vi ju kunna leka hem eller?? Kalla mig optimist men jag tror vi vinner den hyfsat enkelt. Jag tror inte heller det är nån panik med att reformera truppen. Ersätt såklart dem som lämnar, och om man hittar nån bra deal ska man ju såklart slå till. Men i ettan tror jag att spelare som Tobbe och Stoffe komner vara fullt dugliga. De kan nu få stanna. Det absolut viktigaste är inte debatterbart, nämligen att hitta en ny tränare. Det har så hög prioritet att allt annat knappt spelar roll. Vi måste få in en ny tränare med en spelidé, som vi kan öva in nästa år och som förhoppningsvis även kan funka i SE2023.
Sidledsdanne skrev:Tre gamla Boisare på plan nu. Kom igen gula.
Brattebobo skrev:Frågan är om detta försvarsspel skulle hållit i div 1. Det finns lite att jobba på efter denna säsongen!
Zackie skrev:Äntligen va eländet slut!
Zackie skrev:Det låter faktiskt riktigt trist! Nytt o fräscht tack!
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )