Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46337 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Vi tar en skrällseger, samtidigt förlorar GAIS o för oss tänds en känsla av hoppfullhet vilken sen veckan efter helt raseras då vi underpresterar nåt enormt mot Brage o åker ur med en 0-3 förlust. Ungefär så slutar denna säsong…..
FFF_Emil skrev:Kan det inte bara bli lördag så vi får denna skitsäsongen överstökad
MrHedin skrev:Det är ingenting att lipa för. Typisk svenskhet att skriva om det överhuvudtaget. Går det dåligt och man förväntar sig att ens lag bör klara sig och dem inte levererar överhuvudtaget är detta helt normalt. I jämförelse med t.ex Premier League eller andra länder tycker jag folk lipar lite väl mycket. Det är bara att ta kritiken. Det är en del av fotbollens kultur :) Peace!
Gulvitmani skrev:Jag tycker att det är nödvändigt att nyansera "Avgå styrelsen"-ramsan. När vi sjunger den på läktaren när vårt elitlag är påväg att förvandlas till ett division-ett gäng mitt framför ögonen på oss måste man se det i sitt sammanhang. Önskar vi att hela styrelsen ska avgå direkt? Nej, det är ett sätt att visa på den frustration vi känner över avsaknaden av resultat under de senaste två åren.
Gulvitmani skrev:Jag tycker att det är nödvändigt att nyansera "Avgå styrelsen"-ramsan. När vi sjunger den på läktaren när vårt elitlag är påväg att förvandlas till ett division-ett gäng mitt framför ögonen på oss måste man se det i sitt sammanhang. Önskar vi att hela styrelsen ska avgå direkt? Nej, det är ett sätt att visa på den frustration vi känner över avsaknaden av resultat under de senaste två åren.
Mac_ skrev:Sedan kan man ju jämföra avgångskraven som ropades på vår match mot AFC med de som Gais supportrar ställde förra veckan på sin styrelse. Inte för att det spårade ur hos GAIS, men det är betydligt lugnare här när kritik framförs. Det stannade på läktarplats hos oss.
Tuta och Kör skrev:Min fråga är? Vilka kommer lämna klubben för att spela Allsvenskan eller Superettan? Vad kan vi få för pengar då???? Vad händer med Afrikanernas kontrakt?
Zackie skrev:De enda jag kan tänka mig dra till sig nåt som helst intresse från AS eller SE e O Hintsa och ABW, resten känns div 1 klass.
Tuta och Kör skrev:Min fråga är? Vilka kommer lämna klubben för att spela Allsvenskan eller Superettan? Vad kan vi få för pengar då???? Vad händer med Afrikanernas kontrakt?
Brattebobo skrev:Gais kickar sin tränare NU? Gött läge… De gullgossarna har ju 30 poäng att suga på, hade vi haft det hade man ju vart överlycklig ! :P
Tuta och Kör skrev:Tror TT är vår tränare nästa år men kanske med en ny assisterande bredvid sig???
Zackie skrev:Peter Berta, en tränare som gjort de bra i mindre klubbar, kan styra upp ett stabilt grundspel o framförallt få ordning på ett försvarsspel vilket man totalt misslyckats med senaste 6 åren! Som gammal mittback på elitnivå vet han vad som krävs!
FotbollsFFantast skrev:Om TT inte är vår tränare 2022 vem vill ni se som tränare?
Visar 1 till 30 ( av 46337 poster )