Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46364 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Berndt-ove skrev:Jag tycker det var fel att kicka Eklund. Visst var resultaten inte bra men alla vet ju hur dåligt det gick med bytet. Märkligt med fff då det är många bra spelare som gör bra prestationer. Att bygga nytt lag är farligt o kan ta tid. Hir som helst vore det bra om några äldre kan stanna kvar o ta ansvar för detta fiasko senaste två åren. C carlsson, englund, wede och adam eriksson är kanske inga lirare men i grunden bra fotbollsspelare med hjärta. Vilka har utgående kontrakt och vilka tror ni drar? Peter går väl till afc, alropolis el dylikt o Kizito till vasalund. Ge de unga speltid sista matcherna och bygg kring unga för det finns bra unga spelare i fff Ni har långa kontrakt på hintsas och sulisufay kanske ni kan få en mille av sirus för förutsatt att de inte kvalar ned. Finns guldkorn i div1/2 som hade mått gott av att spela i fff. Synd ni inte fick ut adam bergmark wibergs fulla potential även om han i vissa matcher var fantastisk
Zackie skrev:Först o främst behöver vi en ny tränare, en som har en tydlig kravbild på spelarna o en tydlig spelidé, nu e de varken hackat eller malet, ena matchen 5-3-2 nästa 3-5-2 sen 4-3-3 o 4-4-2, inte konstigt spelarna blir helt förvirrade!!! Man måste ju tro på de man gör, sen att man ibland får justera om man tex ska forcera i slutet av en match e ju helt OK. Men börjar man där så kan de bli bra, rullar de bara på med Tuve, ja då lär de dröja innan vi blir ett elitlag igen!
FFF_Klagshamn skrev:Dags att att ta tag i studierna. Lund nästa år. Ska få mig en lektion i fotboll av Lunds BK
Långabollar123 skrev:Ja det gäller vara klok nu. Samtidigt om man är ung och på väg upp så måste FFF locka . Härlig arena ändå hyfsat stor klubb som satsar för att komma upp igen . Jag är inte orolig dock tror jag det blir svårt att behålla Hintsa och Melker Nilsson. Hintsa har spetsegenskaper som lockar stora lag i Sverige. Jag hade varit glad om vi kunde behålla dessa och bara döda DIV 1 . Komma klokare och med hungrigare trupp. Målsättningen från klubben måste vara att flygga upp snabbt som fan igen. Då måste man tänka som superettan lag och satsa klokt som Värnamo har gjort. Med Små medel och stora talanger så kommer det funka .
Berndt-ove skrev:Ni lär förmodligen bli av med kizito, peter mm men hintsa hoppas jag stannar. Varför släppte ni sulisufay, han gör det ju väldigt bra i sirius och hade behövts hos er eller var han inte bra i se
FotbollsFFantast skrev:Ja igår såg man inget av ”vi är vana att vara i denna situationen” ”vi ger aldrig upp” Var fan uppgivet från minut 1. Var finns moralen och jävlarannamat i denna gruppen?
Brattebobo skrev:Svar på din sista fråga: https://www.ettanplay.se. Det kommer bli fantastiskt.
Dabbainho skrev:Man måste ju retas med sin ärkerival lite :) Jag lider ändå med er.. Blir tufft att ta sig tillbaka (AS) efter detta Jag vet att oddsen är små att förbli ett lag i allsvenskan i många år men jag hoppas och tror att Bois åtminstone inte ramlar så långt som ur SE.. Då skulle allt dö lite faktiskt. Ni har absolut bättre engagemang i klacken än Bois och ni har ju tamejfan piskat skiten ur oss flertalet ggr. Glömmer aldrig när målisen (Otto?) Gör en utspark som studar över vår målis och in i mål.. Tror matchen slutade 1-5? Lägg till att man spelade er låt på påskbergsvallen. Den förlusten och hela inramningen va hemsk. Ge det ett år i ettan sen är ni tillbaka.
FBV42 skrev:Annat tänk? Vem skall stå för det? Ny styrelse? Ny sportchef? Ny tränare?
Tuta och Kör skrev:Exakt vi ses 2023 i superettan. FFF, BOIS och HBK kommer spela där då. Ett år ska vi bygga och börja om, så som Värnamo och Landskrona BOIS har gjort. Sedan kommer vi tillbak med ett helt annat tänk och är redo för att börja ta klivet upp till toppen igen. Vi behöver nog detta.
Tuta och Kör skrev:Exakt vi ses 2023 i superettan. FFF, BOIS och HBK kommer spela där då. Ett år ska vi bygga och börja om, så som Värnamo och Landskrona BOIS har gjort. Sedan kommer vi tillbak med ett helt annat tänk och är redo för att börja ta klivet upp till toppen igen. Vi behöver nog detta.
Dabbainho skrev:Man måste ju retas med sin ärkerival lite :) Jag lider ändå med er.. Blir tufft att ta sig tillbaka (AS) efter detta Jag vet att oddsen är små att förbli ett lag i allsvenskan i många år men jag hoppas och tror att Bois åtminstone inte ramlar så långt som ur SE.. Då skulle allt dö lite faktiskt. Ni har absolut bättre engagemang i klacken än Bois och ni har ju tamejfan piskat skiten ur oss flertalet ggr. Glömmer aldrig när målisen (Otto?) Gör en utspark som studar över vår målis och in i mål.. Tror matchen slutade 1-5? Lägg till att man spelade er låt på påskbergsvallen. Den förlusten och hela inramningen va hemsk. Ge det ett år i ettan sen är ni tillbaka.
Visar 1 till 30 ( av 46364 poster )