Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46373 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Gabriel C skrev:Farväl Falkenberg.
Sammo_FFF skrev:Precis när vi va inne i matchen... Helt osannolikt miss av Dahl och Wede. Då kommer istället 0-2. Vi visste att vi var tvungna att höja oss sista 4 matcherna. Då börjar vi istället spela ännu sämre...
Nacka spelade med AIK skrev:Edi startade väl inte ,och spelade 16 matcher.för er i år ,typ. Dom gångerna jag har varit i Falkenberg har han suttit på Läktaren?????
Nacka spelade med AIK skrev:ni måste ju vara grymt nöjda,med att låna ut Edi till Sirius. Gör mål varje match i Allsvenskan..........en sån sopa kan ju inte spela i Falkenberg! Jösses, verkar ju inte vara så konstigt att ni ligger där ni ligger i Superettan!!!
nittonnollsju skrev:Som jag förstått det har vi blivit tilldelade en köpoption som kan användas efter säsongen. Vet ni hur mycket priset är för att lösa honom? Jag hoppas och tror att ni håller er kvar i SE till nästa säsong och kan bygga vidare därifrån.
FFF- Marcus skrev:Han ska säljas och inte ges bort gratis i vinter i alla fall.. vi behöver varenda peng vi kan få
Visar 1 till 30 ( av 46373 poster )