Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 21 | 9 | 5 | 7 | 32 |
8 | ![]() | 21 | 9 | 5 | 7 | 32 |
9 | ![]() | 21 | 7 | 8 | 6 | 29 |
10 | ![]() | 21 | 7 | 6 | 8 | 27 |
11 | ![]() | 21 | 8 | 3 | 10 | 27 |
TOTALT 46633 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FotbollsFFantast skrev:Viktigaste är väl å få in rätt tränare, tror man TT ska vända detta till SE igen vetefan hur man tänker, inte som huvudtränare iaf…
Långabollar123 skrev:Sant om egna spelare dock kan man ju inte klaga på att man inte lyft upp killar? Man har ju ändå haft en del unga man lyft upp men det händer inget med dom som kommer upp. Man måste hjälpa dom när dom kommer upp med inviduella träningarna , träna extra , kost sömn , mentala träningar och jag menar dom är ju heltidsanställda då ska man ha mycket tid över till allt sånt. Det är lätt när man är i botten av serien varje år att man ser bara dom 13-14 spelarna som konkurrerar. Där är felet tyvärr Mohamed Lorik Carl Gabbe Rasmus Men dom blir inget tyvärr om man inte har plan för dom och jag tycker Gabbe gjorde helt rätt som blir utlånad och få mer erfaren så jag kan tänka mig att han är nu redo för att konkurrera . När man ligger i botten så har man inte råd att slänga in unga killar men efter hur året har sett ut så hade det inte blivit sämre om man hade kört in Rasmus , Mohamed eller någon men viktigast av allt är hur motiverade och hur villiga är dom att lägga ner all extra jobb som krävs. Jag tror man man måste ha en stark drivkraft för att ta sig in i senior fotboll och kunna börja leverera. Jag tror ska våra unga killar se någon och följa hur han jobbar så ska dom nog titta på Oliver Hintsa. Han känns fruktansvärt målmedveten och vill kriga. Det måste fram från våra unga killar . Jag skulle vilja höra Tuvesson om just dessa frågor hur han skulle svara på det. Ett ärligt svar ? Varför får vi inte fram unga killar och vad tror TT är nyckeln?
FotbollsFFantast skrev:Är det nån du vill ha kvar?
FFF_Klagshamn skrev:Stoffe kan vi gärna också tacka av för lång tjänst. Stundtals bland de sämsta i denna truppen i år.
Danielos skrev:Hur funkar det med spelarlönerna i division 1? Går det att leva på dom? Måste spelarna som tidigare varit professionella nu skaffa sig jobb vid sidan av?
Långabollar123 skrev:Ge nu för fan unga chansen på lördag . Inte tacka av gamla spelare som ska sluta och inte har bidragit med något på hela året och nu plötsligt så kan man spela sista matchen . Nej för fan in med någon ung spelare som kan se det som motivation för nästa år så denna kan träna hårt i Vinter och kommer tillbaka stark och hungrig. Klubben måste ändra inställning nu. Inga ryggdunkare och sånt längre. Det måste fan vara slut på sånt .
Långabollar123 skrev:Ge nu för fan unga chansen på lördag . Inte tacka av gamla spelare som ska sluta och inte har bidragit med något på hela året och nu plötsligt så kan man spela sista matchen . Nej för fan in med någon ung spelare som kan se det som motivation för nästa år så denna kan träna hårt i Vinter och kommer tillbaka stark och hungrig. Klubben måste ändra inställning nu. Inga ryggdunkare och sånt längre. Det måste fan vara slut på sånt .
Tuta och Kör skrev:Min fråga är. Vilka kommer dom erbjuda kontrakt från årets trupp. Jag är så nyfiken????? Inget lätt jobb och vem ska bestämma det??? Tuvesson?
Zackie skrev:Fan man blir nästan lite nostalgisk när man ser vilka lag vi möter nästa år, Åtvidaberg, Ljungskile, Ängelholm, IFK Malmö, Oddevold & Trollhättan, lägg därtill Tvååker! Detta känns mkt mer äkta än AFC, Akropolis osv, nu snackar vi! Längtar till nästa säsong!!!! Krossa alla!!!!! Vi älskar FFF!!!!!
FotbollsFFantast skrev:Hade gärna sett Tvååkers poängspelare Rasmus Andersson i Gulvitt igen! Bra ålder vet vad det handlar om, gör mål å assist varje år….
Visar 1 till 30 ( av 46633 poster )