Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Sammo_FFF skrev:Jahopp. Det höll i tio minuter. Kan bara gå sämre härifrån...
D.Seaman skrev:Jag som hade sett fram emot derby om vi dessvärre åker ner. Tror ni klarar er. Ni är ena sega kämpande jävlar!!!!
HBK:are tills jag dör skrev:Finns kanske en liten chans att vi kan störa HIF i ett eventuellt kval, iallafall om dom inte är klassen bättre än AIK.
Tuta och Kör skrev:Såg HBK mot ÖSK herre gud så dåligt fotboll. Värnamo mot FFF var så mycket mer fart. Kval laget i superettan slår HBK alla dagar.
FFF-experten skrev:Hoppas vi verkligen vi vågar gå för det i morgon och att vi inte blir för försiktiga. Full fart framåt med hög press. Också en kämparinsats av sällan skådat slag. "All in" helt enkelt! Kämpa FFF, kämpa!!!
Brattebobo skrev:Har hela tiden tänkt sista dagarna att bara vi kan ställa upp med en ordinarie backlinje mot Sundsvall kan det går vägen (dvs Borgström, Norén, Ludvig, Adam E). Men Adam E samt Borgström och Özen är alltså skadade inför imorgon. Och Kizito sjuk. Kul.
Zackie skrev:Publiken lyfte fram Akropolis till en ny 3:a!
Nacka spelade med AIK skrev:tror det är för sent att testa Tim Erlandsson! Jag hade nog inte varit så intresserad själv, och ha med det i CV:et, när det gäller media etc.etc stå dom 3-4 sista matcherna. Innan man ryker ner i div1. Är det nog bättre att sitta på bänken å smyga 4 matcher till. Å hitta något annat 2022!!!!
Zackie skrev:Varberg e en konstig stad, ett fotbollslag som spelar en fin fotboll , i praktiken klara för nästa år o endast 1800 personer på plats en lördageftermiddag???? Idag blir de 3 jobbiga matcher o följa. 13.00 Akropolis-TFF 15.00 Vasalund-Jsödra 15.00 HIF-Brage Visst man ska inte förlita sig på andra lag, men vi har satt oss i ett läge där vi måste det:( En drömtrippel 2 2 1 Men de blir säkert tvärtom……
Nacka spelade med AIK skrev:tror det är för sent att testa Tim Erlandsson! Jag hade nog inte varit så intresserad själv, och ha med det i CV:et, när det gäller media etc.etc stå dom 3-4 sista matcherna. Innan man ryker ner i div1. Är det nog bättre att sitta på bänken å smyga 4 matcher till. Å hitta något annat 2022!!!!
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )