Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46644 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Den enda lyckade/bra av de fyra inlånade spelarna inför i år är ABW. Honom + Hintsa, Wede, Öhman, Norén och Melker är väl ungefär de spelare man hade velat behålla. Om man hade hängt kvar. Nu blir det med 95% säkerhet att börja om på ny kula i rikets tredje högsta division. Vi kan vara stolta över killarna som kämpat så hårt trots att det varit så jobbigt. Heltidsbetalda ”proffs” och allt i en klubb med en budget långt över många andra klubbar i denna serie i år, men de har verkligen kämpat och försökt. Idag förtjänade vi inte några poäng, och verkade knappt vara inställda på det heller, detta gav åtminstone inte mig någon mersmak.
Tuta och Kör skrev:Oroa er inte. Jag lovar vi kommer kvala i år. Gais kommer få stryk av Öster nästa match 100% Vi kommer slå AFC och Brage kommer kryssa mot Grekerna. Sedan ny vecka och nya möjligheter. Klart dom ska vara nöjda med 1P idag. Det var ju planen att minst få mig sig kryss. Bra jobbat men nu ska vi kräva 3st vinster och vi ska hjälpa dom med detta. Vi kommer fixa det .
FotbollsFFantast skrev:Nu kan väl inte Adrian vara med i nästa? Eller? Mannen som inte på en hel säsong har tempoväxlat i en enda löpning, fantastiskt. Som en A traktor. Hade vi åkt upp med en stor minibuss, bara 1 avbytare???
GIF-Masthugget skrev:Grattis bra kämpat Men lite förvånande att ni inte gick för Tre poäng
FFF_Klagshamn skrev:Ingen här inne är nöjd med ett kryss den saken kan du vara säker på. Laget verkar däremot sova som vanligt
Backanal skrev:Märkligt hur nöjda ni var med kryss, givet tabelläget. Enligt min mening hade den här matchen två förlorare så vi borde sörja tillsammans.
FFF_Emil skrev:Lunkan säger att han är nöjd med spelarna vi har. Har vi kollat på 2 olika lag iår?
Brattebobo skrev:Tio? Fem snarare. Härligt mål också…
Visar 1 till 30 ( av 46644 poster )