Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Vi har väl haft 8 stolp o ribbträffar bara sista 4 matcherna, 2 mot Jsödra, 2 mot Öster, 2 mot Gais o nu 2 idag. Själv har jag aldrig upplevt nåt liknande. Men helvete vad härligt att vi vann idag, o detta helt rättvist!!!!
The Boss Fbg skrev:Måste slagit rekord med stolp/ribbträffar i år :-(
The Boss Fbg skrev:Måste slagit rekord med stolp/ribbträffar i år :-(
Lagetvidhavet skrev:Så jävla viktigt och underbart! Helt otroligt att vi ligger där vi ligger, man kan ju liksom inte riktigt se att det är ett topplag vi möter idag. När vi sköter korten rätt så slår vi alla lagen i denna serien. Måtte detta vara starten på en skön trend.. Krossa Öjs!
bogdan den allsmäktige skrev:Det är över 200 biljetter bokade till bortaläktaren ikväll så där tror du helt fel. Men du kan ju gå till valfri pub i Helsingborg och heja fram er gamle lagkapten som spelar i ljusblått. För övrigt hoppas jag också att FFF klarar sig kvar, men inte att poängen kommer idag.
Brattebobo skrev:Spelar ingen roll tycker jag. Tobbe är inte ordinarie vanligtvis så känns väl naturligt att Ludde behåller den. Om Tobbe visar ledarskap och lite nyttig rutin på banan idag spelar det mindre roll vem som har bindeln…?
Sammo_FFF skrev:Bra halvlek, men borde varit större ledning! Tycker dock att Tobbe borde vara kapten när han spelar, är det inte lite konstigt att Öhman bara går in och får bindeln direkt? Tobbe har ju varit här hur länge som helst.
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )