Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Emil skrev:Öhman är väll skadad?
Zackie skrev:Nu ser vi framåt Gais på lördag, Kizito avstängd, ser inga andra alternativ än Helan o Halvan på topp, ABW ska ligga kvar på högeryttern. Hoppas Ludvig e tillbax. Noring Borgström Norén Öhman Eriksson ABW Melker Adrian Wede Nsima Aguda Nsima e viktig däruppe, såg man med all tydlighet efter att han gick ut mot Öster, efter det skapades inget alls, Aguda kan bli en otrevlig överraskning för GAIS, iofs 2 assist i U21 mot dom, så lite vet dom ju. För övriga gäller de o gnugga på, måste bara lossna snart! Framåt Gula
Zackie skrev:Nu ser vi framåt Gais på lördag, Kizito avstängd, ser inga andra alternativ än Helan o Halvan på topp, ABW ska ligga kvar på högeryttern. Hoppas Ludvig e tillbax. Noring Borgström Norén Öhman Eriksson ABW Melker Adrian Wede Nsima Aguda Nsima e viktig däruppe, såg man med all tydlighet efter att han gick ut mot Öster, efter det skapades inget alls, Aguda kan bli en otrevlig överraskning för GAIS, iofs 2 assist i U21 mot dom, så lite vet dom ju. För övriga gäller de o gnugga på, måste bara lossna snart! Framåt Gula
Back once more skrev:Sen när blir det inte rött för armbåge? Ett av de tydligaste röda kort jag sett Spelar ni som första 45 slår ni Gais De var iofs ganska bra mot Bois men tror ni är bättre Skyll inte på domaren när eran pajas gör allt för att bli utvisad
Rollle skrev:Ni har nog Superettans sämsta tränare, många mörka moln över Falkenberg denna säsong är Wede nu slut som spelare?
FFF- Marcus skrev:Tabellen ljuger inte efter 21 omgångar.. vi förtjänar ligga sist. Rädda kvar laget på något sätt och sedan ska vi fan göra oss av med ledare och spelare som borde gjorts inför iår..
FFF-experten skrev:Det som gör mig extra orolig är att jag inte tycker Öster alls var bra...Att de gjort minst mål i superettan syntes...Ändå släpper vi in två mål på dem till slut. Sju insläppta nu senaste tre matcherna...mot svagt motstånd dessutom. Vi har släppt in flest mål i hela serien. Det är för dåligt. Visst, vi har skapat en del framåt på slutet men vad hjälper det när inte skärpan finns där. Vi krånglar dessutom till det i onödan då vi nödvändigtvis måste spela oss in över mållinjen. Mer rakt på skulle jag vilja se. ABW kom fint några gånger på kanten i hög speed men valde tyvärr att slå på bromsen för att spela bollen i svårt läge. Våga gå på mål och avsluta själv istället...
FotbollsFFantast skrev:Sämst idag, Kitzito, hur kan man i läget vi är bjuda in Öster på det viset. Hjärnblödning.
FotbollsFFantast skrev:Sämst idag, Kitzito, hur kan man i läget vi är bjuda in Öster på det viset. Hjärnblödning.
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )