Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46346 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Långabollar123 skrev:Intressant det HN skriver om idag??? Att någon är på väg bort från FFF till utomlands och det ska bli klart om några dagar. Enligt rykte är det Garbett eller Hintsa som ska säljas utomlands kanske till och med båda som är på väg bort och jag hoppas verkligen inte det sker. Vill verkligen ha båda kvar och bygga vidare för framtiden med unga hungriga spelare. Hoppas detta inte stämmer men förstår också att dom kan utvecklas bättre i en annan miljö, proffs klubbar kan ju presentera bättre utveckling för yngre spelare. Återstår att se
The Boss Fbg skrev:Fattar inte varför Helsingborgs fans har hånat och ondgjort sig över Crazy Adam i flera år - jag tycker han är skitbra på sin kant! Vågar dra iväg framåt och har riktigt fina inlägg - bra värvning!!! Måste också berömma ABW som hade lekstuga på sin kant och Melkers insats var strålande. Kul att se Lorik komma in och våga ta för sig som han han gjorde… Nu tar vi Västerås och Akropolis också - sen är vi på säker mark igen!
FotbollsFFantast skrev:Känns 90-tal att fortsätta med samma startelva bara för vi vann, härligt med vinst absolut, många var bra, men gällande Stoffe var det längesedan jag såg honom göra en riktigt bra match, tyvärr, hade gärna sett Hintsas snabba fötter på konstgräset!!
FotbollsFFantast skrev:Svårt att se TT bänka Stoffe även om jag håller med………
HMF skrev:Han är väl gudfar till Hintsa om jag inte minns fel :)
Tuta och Kör skrev:Mäktig känsla att se Fredrik Ljungberg på arenan! Stod och snackade med Håkan en del???? Kan det vara något? Hoppas han kan komma oftare för han kanske ger lite tur. Skön seger idag och nu har vi kontakt med lagen framför oss. Härligt Ps. Håller med Stoffe får vila mot Västerås, plast gräs blir ju ännu jobbigare och snabbare för honom.
FotbollsFFantast skrev:Håller med Adrian bör bänkas efter avstängningen.
FFF-experten skrev:Idag kände man igen sitt kära FFF som gav precis allt. En oerhört viktig seger!! Stort plus till hela backlinjen och ett ännu större plus till planens giganter Anton Wede och Melker Nilsson. Spelar Melker på denna nivån så är han given i startelvan. Underbart!!
Visar 1 till 30 ( av 46346 poster )